Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

Ένα πρωινό στο σπίτι με την μαμά!

http://www.metro.us


Σήμερα πέρασα όλο μου το πρωινό με την μαμά. Συνήθως πάω στην γιαγιά και στον παππού και το Σαββατοκύριακο είμαι με τους γονείς μου. Σήμερα όμως, ξύπνησε ο μπαμπάς και πήγε στην δουλειά, ενώ η μαμά με τάιζε γάλα και εγώ έβλεπα Ντόρα. Επίτηδες το κάνανε για να μην το καταλάβω! Είπα και γω, Ντόρα πρωί πρωί!

Όταν τελείωσε η Ντόρα, άρχισα να φωνάζω μπαμπά μπαμπά, αλλά αυτός τίποτα. Η μαμά μου είπε ότι έφυγε, αλλά δεν την πίστεψα. Πήγα τρέχοντας στην τουαλέτα και φώναζα έξω από την κλειστή πόρτα, "μπαμπά, ντάτσει τέλος, έπλυνες σέρια, έλα!". Η μαμά μου σηκώθηκε και μου ξανάπε ότι ο μπαμπάς έφυγε και ότι θα κάνουμε δουλειές μαζί σήμερα. Φυσικά δεν την πίστεψα και πήγα ξανά τρέχοντας στο σαλόνι στον υπολογιστή, μήπως είναι εκεί ο μπαμπάς. Χμμμ τελικά αλήθεια έλεγε! Ας κλάψω λίγο! ααααααααααα! Η μαμά με αγνόησε και άνοιξε το ντουλάπι με τις λιχουδιές που έχει συνέχεια κλεισμένο. Χμμμμμμμ τώρα πρέπει να σταματήσω να κλαίω γιατί με έχει φάει η περιέργεια να δω τι έχει εκεί μέσα!


Μιαμ μιαμ! Δημητριακά με κακάο! "Μαμά σέλω και γω. Νίκος θα φάει". Ο μπαμπάς; Ποίος μπαμπάς, καλέ; Φέρε τα δημητριακά τώρα και άσε τον μπαμπά. Φυσικά και επέμεινα να φάω μόνος μου. Φυσικά και λέρωσα την πυτζάμα μου και την πάνα μου και φυσικά απαίτησα να κάνω μπάνιο πρωί πρωί και φυσικά, έκανα! Ωραία ξεκίνησε η μέρα!

Ήρθε η ώρα για μαγείρεμα. Η μαμά θα έφτιαχνε αρακά. Την βοήθησα και εγώ. Έβαλα το λάδι και της έφερα ένα κρεμμύδι από την ντουλάπα στην βεράντα. Ήθελα να τρίψω και το κρεμμύδι αλλά δεν με άφησε. Μετά η μαμά πήγε στο μπάνιο και άρχισε να το καθαρίζει. Εγώ καθόμουν απέξω και την κοιτούσα. κάθε ένα λεπτό η μαμά φώναζε, "Νικόλαααα! Α εδώ είσαι." και μου έδινε ένα φιλί. Μα καλά, δεν με βλέπει, απο πίσω της είμαι.

Μπα είναι βαρετά εδώ, πάω στο σαλόνι. Αυτό το βάζο εδώ πάνω ήταν από πάντα; Για να δω...."Μπάααμ! Το έσπασα μαμά! Τα κατάφερα!"
Μα καλά η μαμά γιατί φωνάζει; Σιγά καλέ σε άκουσα! Τιμωρία; Τι είναι αυτό; Πρώτη φορά το ακούω. Μόνος μου; Στο δωμάτιο; Μα και πριν μόνος μου ήμουν,αλλά δεν μου αρέσει όπως το λες. Ααααααα, αγκαλίτσα μαμά! Αγκαλίτσα! Όσι μόνος μου! Όσι τσανά ζάλυνα(ας το μεταφράσω για τους λίγους που δεν καταλαβαίνουν: Όχι ξανά γυάλινα).
 Η μαμά έσκυψε και με πήρε αγκαλιά. Τι ωραία που είναι στην αγκαλιά της μαμάς. Ας την σφίξω λίγο! Της έδωσα και ένα φιλάκι και άρχισε να με ζουλάει. "Κάτω μαμά κάτω!" Έφυγα τρέχοντας προς την κουζίνα και η μαμά, άρχισε να τρέχει και να φωνάζει να μην πάω κοντά στα γυαλιά. Καλά ντε μην βαράς. Μόλις η μαμά τα μάζεψε, μου είπε ότι τέρμα οι δουλειές θα πάμε για ψώνια. Πάλι καλά κατάλαβε ότι είχα βαρεθεί!

Οπότε με έντυσε και πήγε να μου βάλει τα πέδιλα. Μα καλά, η νονά μου τσάμπα μου πήρε τα αθλητικά με τα κορδόνια; Άρχισα να κλωτσάω και να φωνάζω: "Τα άλλα παπούτσια μαμά! Κορδόνια σέλω! Της νονάς." Η μαμά μου τα έφερε, αλλά μου έβαλε και κάλτσες. Φτου αυτό δεν το είχα σκεφτεί. Θα σκάσω! Αλλά όχι, θέλω τα κορδόνια! Έτσι φύγαμε και πήγαμε για ψώνια. Πήγαμε στο σούπερ μαρκετ το μεγάλο. Είχε πολλά πατατάκια! Όποιος δεν το ήξερε το έμαθε, γιατί άρχισα να φωνάζω, πα-τα-τα-κια, πα-τα-τα-κια!!! Η μαμά μου πήρε αλλά μου είπε ότι θα τα φάω στο σπίτι. Πφφφφφ, κάποιο λάκκο έχει η φάβα αλλά τελοσπάντων!

Μετά πήγαμε σπίτι και με το που μπήκαμε στο ασανσέρ ξεκίνησα! "Πα-τα-τα-κια". Η μαμά νομίζω πάλι με κορόιδεψε... Μα πως γίνεται μα σακούλα πατατάκια όταν την αδειάζεις στο πιάτο να έχει μόνο 5 κομματάκια; Τελοσπάντων...μιαμ μιαμ μιαμ!

Αφού λοιπόν πέρασε η ώρα, επιτέλους η μαμά αποφάσισε να ασχοληθεί μαζί μου. Έβαλε μουσική και τραγουδήσαμε και χοροπηδήξαμε και γαργαληθήκαμε. Πριν καν το καταλάβω και πριν το καταλάβει και η μαμά, πέρασε η ώρα και έπρεπε να πάω στην γιαγιά και στον παππού.

Φεύγοντας για την γιαγιά και τον παππού, φώναζα ότι θέλω την μαμά μου. Μόνο την μαμά μου. Αγκαλίτσα μαμά!

Ένα πρωινό τόσο μικρούλι και τόσο απλό που με κάνει και σκέφτομαι, ότι κάπως έτσι θα σκεφτόταν ο Νικόλας μου. Και με κάνει και σκέφτομαι, στο καλό με τις δουλειές... Τι χαζή που είμαι, είχα τόσο λίγο χρόνο, μόνη μου μαζί του και τον σπατάλησα σε δουλειές, μαγείρεμα και ψώνια. Και να όμως που το μικρό μου ήθελε την μαμά του, παρόλο τον λίγο χρόνο που πέρασα αποκλειστικά μαζί του. Και το απόγευμα που τον πήρα, φώναζε μαμάκα μου, μαμάκα μου, μπαμπάκα μου μπαμπάκα μου.

Σου υπόσχομαι Νικόλα αυτό το ΣΚ θα γίνει ΧΑΜΟΣ! Θα παίζουμε ασταμάτητα! Σε αγαπώ!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...