Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

Βραβείο - Love your Blog!

Σήμερα, πρωί πρωί μπήκα στο mommywiki και με περίμενε μια έκπληξη... Ένα νεό βραβείο από το αγαπημένο blog skepiloges!
Τι όμορφα που είναι να σου λένε πόσο όμορφα κάνεις αυτό που κάνεις με ευχαρίστηση, μεράκι και αγάπη!
Παραλάβαμε λοιπόν το βραβείο μας...


Θα απαντήσουμε στις ερωτήσεις του:

Αγαπημένο περιοδικό: 
  • Νίκη: Τι είπες τώρα!!! Έχω τόσο καιρό να αγοράσω περιοδικό :)
  • Μαργαρίτα: Μια από τα ίδια... αν αγοράσω περιοδικό θα είναι κάποιο κουτσομπολίστικο για να περάσει η ώρα σε καμιά παραλία. 
Αγαπημένος τραγουδιστής -μουσική:
  • Νίκη: Αλεξίου... Αλεξίου... Αλεξίου... Όσοι με ξέρουν γνωρίζουν για την αγάπη μου στη Χαρούλα!!!
  • Μαργαρίτα: Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο. Ακούω όλους και τα πάντα!
Αγαπημένη you tube guru :
  • Νίκη: Κανένα.
  • Μαργαρίτα: Πλάκα μου κάνετε; Το μόνο που βλέπω στο youtube είναι τα 3 γουρουνάκια, ο λαγός και η χελώνα και το club του μικυ μάους!
Αγαπημένο είδος μακιγιάζ:
  • Νίκη: Πάντα make-up, concealer & πούδρα. Έντονα βαμμένα μάτια smokey ή μπανάνα, με σκιές σε όλες τις αποχρώσεις του μοβ, μαύρo μολύβι και μαύρη μάσκαρα. Ρούζ ροδακινί. Απαλό κραγιόν....  Όμως όλα αυτά γίνονται σπάνια πια! Οι πολλές ώρες μπροστά στον υπολογιστή με βαμμένα μάτια με σκοτώνουν... τα μάτια μου κλαίνε και γίνονται κατακόκκινα. Έτσι, την περνάω με ένα απλό μαύρο μολυβάκι!
  • Μαργαρίτα: Μου αρέσει το γήινο μακιγιάζ και το κατακόκκινο κραγιόν!
Αγαπημένο μέρος διαμονής:
  • Νίκη: Στην Κεφαλονιά θα απαντήσω... αλλά και εδώ στην Αθήνα μια χαρά είμαι! 
  • Μαργαρίτα: Όταν πάμε ταξίδια με τον άντρα μου κάθε μα κάθε φορά λέμε. "Αχ να είχαμε ένα σπίτι εδώ ε;". Όλα μας αρέσουν αλλά μας είναι δύσκολο να αποχωριστούμε την Αθήνα... Μια ιδέα είναι όλα.
Αγαπημένη ταινία;
  • Νίκη: Πολλές αλλά πραγματικά δεν μου έρχεται καμία να γράψω...
  • Μαργαρίτα: La vita è bella!
Πόσα ζευγάρια παπούτσια έχεις; 
  • Νίκη: Πολλά! Αλλά πάντα φοράω συγκεκριμένα... που είναι άνετα.
  • Μαργαρίτα: Ποτέ μια γυναίκα δεν έχει αρκετά παπούτσια! Έτσι και εγώ θέλω και άλλα!!!
Αγαπημένο χρώμα: 
  • Νίκη: Έλα ντε... εξαρτάται σε τι αφορά το χρώμα! Στα ρούχα μου κυρίως προτιμώ το μαύρο. Στο σπίτι έχω μπεζ-καφέ αποχρώσεις... όμως το δωμάτιο της Αγνής το θέλω με έντονα χρώματα! Θα απαντήσω λοιπόν όλα τα χρώματα... ανάλογα την περίσταση και την διάθεση.
  • Μαργαρίτα: Το κόκκινο.
Θα βραβεύσουμε 7 blog:

Τη Στέλλα με το styllia
Τη Δήμητρα με το For my friends
Τη Βάνα με το Ημερολόγιο ενός Μωρού
Τη Δέσποινα με το oh so cute things
Τη Μαρία με το ParentslandGR
Και τη Βέρα με το Owl Mommy

και θα ειδοποιήσουμε για την παραλαβή! 

Οι όροι είναι:
  • Ευχαρίστησε όποιον στο έδωσε
  • Απάντησε στις παρακάτω ερωτήσεις:
    1. Αγαπημένο περιοδικό
    2. Αγαπημένος τραγουδιστής-μουσική
    3. Αγαπημένη Youtube guru
    4. Αγαπημένο είδος μακιγιάζ
    5. Αγαπημένο μέρος διαμονής
    6. Αγαπημένη ταινία
    7. Πόσα ζευγάρια παπούτσια έχεις
    8. Αγαπημένο χρώμα
  • Βράβευσε 7 blogs με links και ειδοποίησέ τους για την παραλαβή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...