Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

Δώρο στην Γιορτή του Πατέρα

Αυτή την Κυριακή είναι η γιορτή του πατέρα. Συζητούσαμε με την Νίκη στο skype ότι ωραίο θα ήταν μια ανάρτηση για δώρο στην γιορτή του πατέρα. Έψαχνα έψαχνα λοιπόν στο ίντερνετ και δεν έβρισκα τίποτε πρωτότυπο που να μου αρέσει... Μετά σκεφτόμουν ότι ό,τι και να μου έκανε δώρο ο μικρός θα μου άρεσε πάρα πολύ. ακόμη και μια πέτρα! Η ένα μαραμένο λουλούδι! Την χαρά ο μπαμπάς την παίρνει λόγο της κίνησης και όχι του δώρου. Είπα λοιπόν να γράψω μια λίστα με απλά πράγματα που θα μπορούσε ένα παιδί να βρει ή μια μαμά να φτιάξει αντί του παιδιού που μπορεί να είναι μικρούλη.

Μια ζωγραφιά


Μα τι πιο απλό; Βάλτε το παιδάκι σας να κάνει μια ζωγραφιά. Αν δεν ξέρει να ζωγραφίζει κρατήστε του το χεράκι και ζωγραφίστε μια καρδιά μαζί ή τυχαίες γραμμές ή το περίγραμμα του χεριού του.
Από κάτω γράψτε, μια αφιέρωση. Βάλτε την μέσα στην τσάντα ή στο πορτοφόλι του. Θα είναι τόση η χαρά του όταν την δει ξαφνικά, που μπορεί και να την τοιχοκολλήσει κάπου. Σίγουρα πάντως θα την δείχνει με περηφάνια σε όλους!


Μια φωτογραφία τσέπης

sodahead.com

Πόσοι-ες από εμάς έχουμε στο πορτοφόλι μας μια μικρή φωτογραφία, ανθρώπων που αγαπάμε; Είναι από τα δωράκια που πραγματικά μπορεί να είναι στο πορτοφόλι του μπαμπά για πολλά χρόνια. Η μαμά μου έχει τσαλακωμένες φωτογραφίες μας χρόνια και χρονάκια και τις κοιτάει πάντα με την ίδια χαρά! Γράψτε μια ωραία αφιέρωση, την ημερομηνία και έτοιμο το δώρο.

Μια κάρτα

tiffkeetch.blogspot.com

Εγώ έχω στο πορτοφόλι μου την κάρτα που μου έφερε ο άντρας μου την ημέρα που γέννησα, που απ'έξω λέει Nα μας ζήσει και μέσα γράφει "Σε αγαπώ μαμά, ο μπέμπης σου". Την μεταφέρω ακόμη και αν αλλάξω πορτοφόλι. Γράψτε λοιπόν σε μια καρτούλα ή σε μια χειροποίητη κάρτα λόγια αγάπης και είστε έτοιμες.

Ανακοίνωση ολοήμερης παροχής υπηρεσιών


supermomrocks.me

Τι εννοώ; Είναι για λίγο πιο μεγάλα παιδάκια. Φανταστείτε να πάει το πιτσιρίκι σας και να σας πει. Μπαμπά σήμερα θα είμαι ο προσωπικός σου βοηθός έτσι ώστε να έχεις μια τέλεια ημέρα! Θα σηκωθεί το πρωί και θα ετοιμάσει πρωινό. Μην φανταστείτε 1 ποτήρι γάλα αρκεί! Στην συνέχεια
θα του φέρει τα ρούχα του και θα τον ξεπροβοδήσει για την δουλειά. Όταν ο μπαμπάς επιστρέψει σπίτι, αφήστε το μικρό να βοηθήσει στην διαδικασία παρασκευής και σερβιρίσματος του φαγητού. Τέλος, διαλέξτε ένα αγαπημένο παιδικό και αφήστε τους να το δούνε αγκαλιά, με λίγα πατατάκια και λίγη μπύρα στον μπαμπά. Το πιάσατε το concept ε;

Εσείς τι δωράκι σκέφτεστε να δοκιμάσετε;



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...