Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015

Ατάκες Νικόλα - Φεβρουάριος 2015

Σαββάτο μεσημέρι. Εγώ και ο Δημήτρης λιώμα, θέλουμε να κοιμηθούμε και ο Νικόλας όχι. Του λέμε να παίξει στο δωμάτιο του όσο εμείς θα κοιμόμαστε αλλά δεν μας αφήνει σε ησυχία οπότε ο Δημήτρης τον μαλώνει και του λέει ότι θα τον πάει στην γιαγιά.
Νικόλας: Μπαμπά, σταμάτα. Η μαμά με μαλώνει πάντα και εσύ κάνεις ότι θέλω! Εγώ θα συνεχίσω να κάνω αταξίες και εσύ να σκεφτείς μια άλλη τιμωρία. Όχι και να αλλάξω σπίτι!!!
Και έτσι καταλάβατε ποιος μας κάνει ότι θέλει...

Ένα απόγευμα που δεν του έκανα το χατήρι.
Νικόλας: Μαμά, η αγάπη σας, δηλαδή εγώ, θέλω να .....
Δεν άκουσα την συνέχεια, είχα πέσει στα πατώματα από τα γέλια!
Και έτσι καταλάβατε γιατί μας κάνει ότι θέλει...

Πάμε στα Goody's, για να φάει παγωτό. Εμείς σαβουριάζουμε club και αυτός τσιμπάει στο ενδιάμεσο καμιά πατάτα. Αδειάζουμε τα πιάτα μας και αυτός γυρνάει με περίλυπη φάτσα και μας λέει:
Νικόλας: Μα καλά δεν μου αφήσατε ούτε μια πατατούλα; Τώρα εγώ, το παιδί σας,  τι θα φάω ο καημένος;
Να σημειώσω προς υπεράσπισή μου ότι δεν με άφησε να δοκιμάσω ούτε μια κουταλιά παγωτό!

Έχει πάει με τον μπαμπά του taekwodo και ένα παιδάκι βήχει πολύ έντονα συνέχεια. Στο διάλειμμα τον πιάνει ο άντρας μου και του λέει να μην κάθεται δίπλα με το παιδάκι που βήχει γιατί είναι άρρωστο. Ξεκινάει το μάθημα και ο Νικόλας τρέχει στον δάσκαλο:
Νικόλας: Δάσκαλε, ο μπαμπάς μου μου είπε να μην με βάλεις δίπλα σε αυτό το παιδάκι (και το δείχνει) γιατί είναι άρρωστο και δεν θέλει να κολλήσω.
Ουπς... Ας ανοίξει η γη να καταπιεί τον μπαμπά...

Ακολουθεί ατάκα καφρίλας....
Είμαστε στο σούπερ μάρκετ και ξαφνικά σταματάει στην μέση του διαδρόμου και φωνάζει...
Νικόλας: Μαμααααα με τρώει ο κώλος μου τόοοοσοοοο πολύυυυυυυ! Και χώνει το χέρι του να ξυστεί.
Ουπς... Ας ανοίξει η γη να καταπιεί την μαμά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...