Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2015

Το Συμπέρασμα: Όλα καταγράφονται!

via
Ναι, ναι… Έτσι, νόμιζα κι εγώ… Οι στιγμές περνάνε και τα πιο σημαντικά μένουν. Λάθος!!! Μέγα, μάλιστα. 
Από τότε που έγινα μαμά και ειδικά από τότε που η Αγνή μπορεί να εκφράζει αυτά που σκέφτεται… πείστηκα! Όλα καταγράφονται! ΟΛΑ!!!

Το μικρό τους μυαλουδάκι συνδέει πράγματα και καταστάσεις που δεν μπορούμε να φανταστούμε. Μπορεί να θυμούνται απίθανα γεγονότα που εμείς έχουμε λησμονήσει. Γεγονότα τόσο διαφορετικά μεταξύ τους και με τόση λεπτομέρεια. Και αυτό δεν είναι εξαιρετικό… Είναι το σύνηθες! Τα παιδιά καταγράφουν και θυμούνται τα πάντα!

Εσύ πίνεις νερό και αυτό καταγράφει… Μιλάς και αυτό κοπιάρει… Χασμουριέσαι και τυπώνει στο μικρό του μυαλουδάκι.

Και κάποια στιγμή, έρχεται η ώρα της αποκάλυψης… 
 
via
Πριν μερικές μέρες μπαίνω σε ένα ταξί με την Αγνή. Πιάνοντας κουβέντα με τον οδηγό ταξί… η μια κουβέντα έφερε την άλλη και κάποια στιγμή της λέει… 
«Σου αρέσει ο χυμός και σίγουρα βάζεις ένα παγάκι μέσα, ε;» σίγουρος ότι της αρέσουν τα παγάκια όπως σε όλα τα παιδιά. 
Και εκείνη του αποκαλύπτει «Όχι, εγώ δεν βάζω παγάκι γιατί η θεία μου έβαλε παγάκια και ήταν άρρωστη». 
Εγώ έμεινα κάγκελο! Πράγματι η θεία της, που σημειωτέον έχει να δει από το καλοκαίρι, ήταν άρρωστη στις καλοκαιρινές της διακοπές μαζί μας. Μάλιστα επειδή ο άντρας μου επέμενε ότι η άσχημη κατάσταση του λαιμού της επιδεινώνεται με τα παγάκια, η Αγνή συνδύασε τα παγάκια με το κρύωμα και φυσικά δεν τολμά να μας ζητήσει.

via
Πάλι πριν 2-3 μέρες, ετοιμάζω την Αγνή για ύπνο και εκεί που παίρνει την οδοντόβουρτσα στα χέρια της μου λέει: 
«Μαμά, εγώ δεν διάλεξα αυτήν την οδοντόβουρτσα, διάλεξα την άλλη με την Μπάρμπι. Σε εκείνο το μαγαζί με τις κυλιόμενες σκάλες. Εγώ σου είπα ότι θέλω τη φούξια με τη Μπάρμπι». 
Ξανά κάγκελο η μάνα! Δεν το θυμόμουν. Όσο και να με ρωτούσες δεν υπήρχε περίπτωση να θυμηθώ το συμβάν. Κι όμως έτσι είχε γίνει και μάλιστα πριν από 5 μήνες περίπου.
Και όλον αυτόν τον καιρό το σκέφτεται κάθε μέρα που πλένει τα δόντια της;;;; Απορώ.


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...