Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

Δώρο Αγίου Βαλεντίνου θέλετε;

Η γιορτή αυτή δεν είναι του γούστου μου αλλά μιας και πλησιάζει επικίνδυνα έψαξα και βρήκα μερικά δωράκια που δεν τα λες απλά περίεργα...

Κρύο έχει... Να χιόνισε και σήμερα... το τζάκι είναι αναμμένο...Ποιος τρέχει για τατουάζ χρονιάρα μέρα; Αγοράστε το παραπάνω κιτ μαρκαρίσματος και μαρκάρετε τον αγαπημένο σας ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ! Προσοχή όμως στο που θα το κάνετε... Αουτς!


 Αυτό είναι το ιδανικό δώρο από παντρεμένο στην γυναίκα του που έχει να του κάτσει από πέρυσι του Αγιου Βαλεντίνου βοηθειά μας... Ξεκάθαρο μήνυμα χωρίς υπεκφυγές! Έλα μωρό μου να κάτσουμε ...στον καναπέεεε της λες με νόημα και δείχνεις το μαξιλάρι σε περίπτωση που δεν το έπιασε το μήνυμα...
 Πυτζαμάκια γουτσου γουτσου αγκαλιτσούλες! Συνοδεύονται από χαμόγελο του κεν κεν (μα πόσο αρχαία είμαι...). το βλέπετε τον τύπο στην φώτο ε;;; Μπορεί να έχει πάρει και δεύτερο σετ, για τον κουμπάρο ντε!
 Θα αναρωτιέστε τώρα τι είναι αυτό ε;;;;; Το ίδιο έκανα και εγώ. Χρειάστηκε να διαβάσω την λεζάντα. Είναι σπρευ που το βάζεις και σε κάνει πιο σέξυ... Jesus Crist Superstar!!! Τώρα πως το κάνεις αυτό δώρο και εξηγείς στην κοπέλα σου γιατί της το πήρες χωρίς να φας ξύλο... δεν ξέρω... Δοκιμάστε το και πείτε μου!

 Οι καρδιές δεν είναι κόκκινες γνωστού σχήματος που έχει γεμίσει τα ανθοπωλεία κλπ, εντάξει;;;; Έχει το σχήμα της παραπάνω φωτογραφίας, πάνω στην οποία καρδιά, ο εμπνευστής έχει βάλει τα δαχτυλίδια πρότασης γάμου. Αν είναι γνωστός καρδιολόγος που έχει αφαιρεθεί από την λίστα Λαγκάρντ τον παντρεύομαι με συνοπτικές διαδικασίες. Μωρό μου sorry, μα βρήκα καλύτερο αγόρι...

Εδώ η φωτογραφία αποτελεί απλά έμπνευση. Είναι ένα μπουκέτο με σαλάμι, αλλά κάλλιστα μπορείτε να το αντικαταστήσετε με λουκανικάκια (τσικνοπέμπτη αύριο!), ή πυτόγυρα! Εγώ πάντως θα το εκτιμούσα, δεν λέω....

Αυτά παιδιά, άντε χρόνια πολλά και του χρόνου!

πηγή φωτογραφιών


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...