Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2015

Το δωράκι μου από τo Linabug



Είναι τόσο ωραίο να σου χαρίζουν αναπάντεχα δώρα! 
Και πόσο μάλιστα όταν είναι του γούστου σου και σου αρέσουν και πάρα πολύ!

Πάμε από την αρχή... ή μάλλον στο αναπάντεχο!

Είναι γύρω στις 11 το βράδυ, ξαπλωμένη στον καναπέ με το tablet στο χέρι να χαζεύω στο διαδίκτυο... 
γκλινννννν... ειδοποίηση facebook
Ανοίγω... "Linabug replied on your comment on their photo"
"Replied to my comment?????" σκέφτομαι εγώ...για να δούμε...
Linabug μόλις κέρδισες !!!

Το ξανακοιτάζω... βεβαιώνομαι ότι όντως κέρδισα ένα τσόχινο διακοσμητικό που γράφει "Kitchen".

Αμέσως στέλνω μήνυμα... λαμβάνω απάντηση σε μέσα σε μισή ώρα η Λίνα μου επιβεβαιώνει ότι την επόμενη μέρα το πρωί θα στείλει το δώρο μου και την παρα-επόμενη θα το έχω στα χέρια μου!

Και ναι .. ένα πακέτο γεμάτο με πασχαλίτσες είναι στα χέρια μου!

Το ανοίγω και η Αγνή περιμένει πως και πως να δει τι είναι μέσα...


Εννοείται πως θέλει να το πάρει στα χέρια της!

Είναι φανταστικό! Καλόγουστο, καλοραμμένο, φροντισμένο τι να πω...

Και έπειτα η αναζήτηση της θέσης του στο σπίτι. Ε, που αλλού.. στην κουζίνα μου και μάλιστα φάτσα στο παράθυρο πάνω στην κουρτίνα μου. Μια κουρτίνα γεμάτη αναμνηστικά pins από μέρη που έχουμε επισκεφτεί με τον άντρα μου.


Η Λίνα φτιάχνει χειροποίητες δημιουργίες με τσόχα και ύφασμα για μικρά και μεγάλα παιδιά!
Δημιουργίες καρδιάς φτιαγμένα με αγάπη και μεράκι. Θα βρείτε τσόχινα πολύχρωμα ονόματα κεντημένα με υπέροχα στολίδια. Στέκες και κουκλάκια μέχρι σουβέρ και καδράκια με μηνύματα. Μπορείτε να επίλέξετε από τις έτοιμες δημιουργίες της ή να επιλέξετε τα χρώματα και τα σχέδια που ταιριάζουν στο δικό σας γούστο. Ρίξτε μια ματιά και σίγουρα θα τη θαυμάσετε!

Τη Λίνα και το Linabug θα βρείτε στο facebook και στο pinterest

Λίνα σε ευχαριστώ πολύ για το δώρο σου και για την άψογη και άμεση επικοινωνία μας
Πάντα δημιουργική και χρυσοχέρα!


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...