Κυριακή 24 Μαρτίου 2013

Κουκλάκια φτιαγμένα από τα πρώτα του ρούχα!

Πόσο καιρό σχεδιάζατε τι θα φορέσει το μωρό σας την μέρα που θα βγει από το μαιευτήριο;
Τι του φορέσατε στην πρώτη του βόλτα; Το πρώτο του μαγιό τι χρώμα είχε; Τι φορούσε στα πρώτα του γενέθλια;

Είμαι σίγουρη ότι τα θυμόσαστε όλα. Επίσης είμαι σίγουρη ότι κάποια, που ήταν αγαπημένα σας, τα πολύτιμα σας που είναι γεμάτα αναμνήσεις, τα έχετε φυλαγμένα. Χωριστά από αυτά που θα χαρίσετε ή θα φορέσει το επόμενο παιδί.

Η μαμά μου έχει ακόμη τα βαπτιστικά μας και τις προάλλες που έψαχνε κάτι, τα βρήκε και συγκινημένη μου λέει: "Αυτά είναι τα λαδόπανα του Κώστα... Ακόμα λάδι μυρίζουν ενώ είναι πλυμένα. Θα του τα δώσω όταν πάει παντρευτεί και πάει σπίτι του."

Όλες λοιπόν οι μανούλες ανεξαρτήτου ηλικίας και εποχής έχουν κάτι που τους θυμίζει τα παιδιά τους. Βρήκα σερφάροντας μια πολύ ωραία ιδέα. Μπορείτε να φτιάξετε παιχνιδάκια από τα ρούχα αυτά. Έτσι θα τα έχει το παιδί σας μαζί του για πολλά χρόνια ακόμη.

Βρήκα στο http://punkartkaietsi.blogspot.gr τις παρακάτω, εύκολες οδηγίες και έφτιαξα αυτό το collage.
Οι εικόνες μιλάνε από μόνες τους. 
  • Φτιάχνουμε σε μια Α4 το σχέδιο που θέλουμε
  • Κόβουμε ένα διπλό ύφασμα χρησιμοποιώντας το σχέδιο
  • Τα γεμίζουμε, τα ράβουμε μεταξύ τους και έτοιμα!

Βρήκα και κάποιες άλλες ιδέες αλλά μου φάνηκαν πιο δύσκολες. Πιο υπερπαραγωγές. Όπως ένα πάπλωμα από διάφορα υφάσματα.
Δεν είναι πολύ γλυκιά ιδέα;

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...