Τρίτη 3 Ιουνίου 2014

Φτιάξτε πρωτότυπες πετσέτες μόνες σας

Την προηγούμενη εβδομάδα εξοπλιστήκαμε με τα νέα μας μαγιό και αξεσουάρ παραλίας. Στην βόλτα μας στα μαγαζιά, είδαμε κάτι υπέροχα φορετά μπουρνούζια, αλλά η τιμή τους ήταν από 30-50 ευρώ, οπότε δεν αγοράσαμε.
Έψαξα λοιπόν και ενθουσιάστηκα με αυτά που βρήκα!
via



Η Amber λοιπόν φτιάχνει αυτές τις καταπληκτικές πετσέτες και όχι μόνο τις φτιάχνει αλλά μοιράζεται και μαζί μας τον τρόπο που τις φτιάχνει σε ένα tutorial πανεύκολο!
Και τώρα πείτε μου. Πόσες κλασικές γαλάζιες πετσέτες έχετε; Και ρωτάω γιατί εγώ έχω άπειρες! Όταν παντρευτήκαμε με τον Δημήτρη μου έκαναν δώρο πολλές. Ξέρετε για ποιες λέω, για αυτές...
 http://www.fashionguide.gr/
via
Δεν λέω ότι δεν τις χρησιμοποιώ, απλά να... συνήθως βάζω τις αγαπημένες μου φούξια και λαχανί και αυτές καταλήγουν στον πάτο της στοίβας:)
Και όταν είδα το tutorial που σας λέω, αποφάσισα να μεταμορφώσω μια από αυτές σε καρχαρία! Η μάλλον Θα προσπαθήσω να μεταμορφώσω:)
Δείτε το tutorial και πείτε μου αν πείθει και εσάς, γιατί σε ότι αφορά εμένα... έχω άλλο ένα tick στην todo λίστα μου!


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...