Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014

Το πιο εύκολο κέικ


Οι περισσότερες από εμάς μεγαλώσαμε με τα κέικ τον μαμάδων μας. Η συνταγή κλασική και αξεπέραστη. Η συνταγή πίσω από την φαρίνα! Δεν νομίζω ότι υπάρχει σπίτι που να μην έχει φτιάξει αυτό το κέικ! Είναι όμως φορές που δεν έχεις φαρίνα, που δεν έχεις βιτάμ, που έχεις μόνο τα βασικά υλικά στο σπίτι. Τότε τι κέικ μπορείς να φτιάξεις; Μπορείς να φτιάξεις το κέικ της Χαράς. Εμείς το λέμε έτσι γιατί την συνταγή μου την έχει δώσει η θεία μου η Χαρά. Είναι το πιο εύκολο κέικ ever και το το πιο αλέκιαστο! Και λέω αλέκιαστο γιατί εγώ συνήθως όταν φτιάχνω γλυκά λερώνω τόσα κουζινικά που απορώ με τον ίδιο μου τον εαυτό! Για αυτή την συνταγή λοιπόν χρειάζεται μόνο μια κούπα για δοσομετρητής, ένα μπολ και ένα πηρούνι!
Πηρούνι; Ναι πηρούνι! Τα υλικά τα ανακατεύω πολύ καλά με ένα πηρούνι! Ούτε καν μίξερ. Όχι ότι απαγορεύεται το μίξερ, απλά γίνεται, σε φάσεις οξύας βαρεματίτιδας, άνευ μίξερ.

Θα χρειαστούμε:

1 κούπα γάλα
1 1/2 κούπα ζάχαρη
3 κούπες αλεύρι
1 κούπα λάδι
1 φακελάκι baking powder
4 αυγά
2 βανίλιες
Ξύσμα από πορτοκάλι
Τον χυμό του πορτοκαλιού
Tips:
  • Το λάδι μπορεί να είναι ελαιόλαδο, καλαμποκέλαιο, μαργαρίνη ή βούτυρο. Ότι έχουμε. Αλλάζει λίγο η γεύση αλλά πάντα μου βγαίνει ωραίο:)
  • Είναι πολλές φορές που μου λείπει κάτι. Ας πούμε δεν έχω τόση ζάχαρη ή τόσα αυγά. Βάζω λιγότερα. το κέικ πάντα πετυχαίνει απλά είναι λιγότερο γλυκό ή λιγότερο κίτρινο με 3 αυγά αντί για 4.
  • Αν θέλουμε βάζουμε και κακάο και γίνεται σοκολατένιο 

Εκτέλεση:

Ανακατεύουμε όλα τα υλικά μαζί και τα βάζουμε σε βουτυρωμένη και αλευρωμένη φόρμα κέικ. Ψήνουμε στους 140 για καμιά ώρα.
Αν έχουμε όρεξη για να γίνει πιο αφράτο, χτυπάμε πρώτα το λάδι με ζάχαρη. Σε χωριστό μπολ τα αυγά και ενώνουμε τα 2 μίγματα. Στο τέλος προσθέτουμε και τα υπόλοιπα υλικά.

Εσείς έχετε κάποια συνταγή έκτακτης ανάγκης που ετοιμάζετε στο πι και φι;

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...