Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

Βασική συνταγή για Νεραϊδόσουπα

via|via|via|via|via|via
Και λέω βασική γιατί μπορείτε να προσθέσετε ότι υλικό σας αρέσει. Η επιτυχία είναι σίγουρη.
Αν εγώ ήμουν παιδάκι και μου έλεγε η μαμά μου, ότι σήμερα θα μαγειρέψουμε νεραϊδόσουπα θα την κοίταζα κάπως έτσι!
via
Η παρακάτω συνταγή είναι κυρίως για κορίτσια αλλά τώρα που το σκέφτομαι και έχοντας δει πολλά επεισόδια Tree Fu Tom, ίσως κάνει και για αγόρια. Και αν τα κοριτσάκια δεν ξέρουν τι είναι οι νεράιδες, αρκεί ένα επεισόδιο Fairytopia για να τα συνεφέρει:)
Είναι μια συνταγή που ενισχύει την λεπτή κινητικότητα και τις αισθήσεις του παιδιού.
Για την βασική συνταγή χρειαζόμαστε:
  • Νερό
  • Χρυσόσκονη
  • Χάντρες
  • Πέταλα από λουλούδια
  • Κοχύλια

Την ιδέα την είδα στο site happyhooligans και μιας και εγώ δεν την έχω δοκιμάσει ακόμη, σας δείχνω πόσο ωραία περάσανε τα παιδάκια που μαγειρέψανε την νεραϊδόσουπα με φωτογραφίες από εκεί.

Είναι μια δραστηριότητα, εύκολη, φτηνή και το κυριότερο διασκεδαστική!!!


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...