Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2015

Παιχνίδια στο χωριό

Μια χρονιά είχα την φαεινή ιδέα να πάρω μαζί μου στο χωριό παιχνίδια από την Αθήνα. Τσάμπα κουβάλημα! Είναι τόσα τα ερεθίσματα στην φύση, τόσες οι ιδέες που ξεφυτρώνουν στο μυαλό των παιδιών που τα παιχνίδια είναι εντελώς περιττά!
Δείτε λοιπόν με τι ασχολιόταν ο 4,5 χρονών Νικόλας στις διακοπές του στο χωριό!

Βρήκε στο υπόγειο μια παλιά τσάντα και ένα καπέλο. Του φορέσαμε μια ζώνη και καλά μάστορα και πήγε για δουλειά...

 Κούνιες 11 το βράδυ


Παιχνίδι με τα κατσαρολικά


Διαγωνισμός μαγικού φίλτρου


Ύπνος στο παράθυρο διαβάζοντας το φυλλάδιο σούπερ μάρκετ


Παρέα χεράκι χεράκι με την νεα φίλη του


Σουβλάκι από φύλλα μουριάς


Στοίχημα... με τον παππού...


Βάψιμο της κοπάνας...

Ατελείωτο παιχνίδι με τα λάστιχα και τα νερά!


Κυνήγι ζουζουνιών με την μυγοσκοτώστρα και παιχνίδι στην λάσπη


και πολλά άλλα που δεν απαθανάτισα! Εγώ ακόμη θυμάμαι τις καλοκαιρινές μου διακοπές στο χωριό και έχω και σημάδια στα πόδια που μου τις θυμίζουν. Πολύ χαίρομαι που ο γιος μου χτίζει τις δικές του και αποκτά τα σημάδια του!

Εσείς έχετε σημάδια;

 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...