Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2015

Minion από ρολό χαρτί υγείας





Όταν πήγαμε να αγοράσουμε τσάντα νηπιαγωγείου αυτή που άρεσε σε εμένα ήταν με τα Minions από την ταινία Εγώ ο Απαισιότατος! Έλα μου όμως που ο Νικόλας δεν την έχει δει την ταινία, οπότε δεν του έκαναν καμία απολύτως εντύπωση... Οπότε έμεινα με την επιθυμία!


Φυσικά και δεν μπορούσα να το αφήσω έτσι, οπότε την επόμενη ημέρα βρήκα την ταινία και τον έβαλα να την δει. Δεν μπορώ να πω ότι ξετρελάθηκε. Την άφησε στην μέση. Είναι μικρός ακόμη ίσως.

Φέτος το καλοκαίρι και μετά ο Νικόλας έχει μια μανία με τις κατασκευές. Πάντα είχε μανία με τις κατασκευές δηλαδή, αλλά τώρα θέλει να φτιάχνει πράγματα με κόλλα, ψαλίδι, χαρτόνια κλπ. Οπότε φτιάξαμε ένα συρτάρι στο σπίτι μας, κατασκευών. Έχει μέσα όλα τα υλικά που μπορεί να θελήσει για να φτιάξει τις δημιουργίες του.

Προχτές λοιπόν ενώ ο Νικόλας έπαιζε με την γιαγιά του, έφτιαξα μια κατασκευή όλο δική μου! Θρονιάστηκα στο πάτωμα. Έβγαλα τα συμπράγκαλα του μικρού και άρχισα να φτιάχνω με ένα ρολό από χαρτί υγείας, τι άλλο; Ένα Minion!

Χρειάστηκα

Ένα ρολό από χαρτί υγείας
Χαρτόνι για τα μαλλιά και χέρια
ένα μάτι
ψαλίδι
κόλλα

Για να το φτιάξω

Έβαψα κίτρινο το ρολό, κόλλησα το μάτι, τα χέρια και τα μαλλιά και έβαψα το στόμα και την στολή του. Μου πήρε μόλις πέντε λεπτά και το έδειξα με χαρά στον Νικόλα. "Ένα Μινιόν!", αναφώνησε όλο χαρά! Mission accomplished! Τώρα ξέρουμε τα Minions!!!

Εσείς φτιάχνετε παιδικές κατασκευές για τον εαυτό σας;

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...