Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2015

Το πάρτι μας για την πρώτη μέρα στον Παιδικό Σταθμό



Έφτασε και για το κοριτσάκι μου η πρώτη μέρα στο σχολείο!
Η πρώτη μέρα στον παιδικό σταθμό!


Στις 06 Οκτωβρίου, ημέρα Τρίτη,  χτυπάει το τηλέφωνο μου και η διευθύντρια του παιδικού σταθμού μου ανακοινώνει πως η Αγνή έχει γίνει δεκτή και πως μπορεί να ξεκινήσει την επόμενη Δευτέρα -  εκτός αν θέλουμε να ξεκινήσει και την επόμενη ημέρα μιας και ήδη έχει ξεκινήσει η σχολική χρονιά. Στιγμιαία σκέφτομαι ότι καλύτερα να ξεκινήσει με μια 3-ήμερη σχολική εβδομάδα, ώστε να γίνει η προσαρμογή πιο ομαλά και να έχουμε και το Σαββατοκύριακο μπροστά μας για να πέσει το ψηστίρι, αν ΔΕΝ... Δέχομαι λοιπόν να ξεκινήσει την επόμενη ημέρα!

Κλείνω το τηλέφωνο και αρχίζει ο πανικός μου! Έχουμε τσάντα; Παγουρίνο; Πως θα το πάρει αν της πω ότι αύριο ξεκινάει το σχολείο - είχαμε πει τα βασικά εβδομάδες πριν, αλλά είναι αλλιώς όταν φτάνει εκείνη η στιγμή. Τι θα βάλει; Έχω αρκετή δουλειά στο γραφείο και θα προλάβω δεν θα προλάβω τα μαγαζιά ανοιχτά για να πάρω καινούριο παγουρίνο - αυτό που έχουμε έχει διαλυθεί και δεν είναι καθόλου ασφαλές να το βάλεις σε τσάντα... Πανικός!
Τελικά όλα οργανώνονται, η Αγνή ήδη γνωρίζει από τη γιαγιά ότι την επόμενη μέρα θα πάει στο σχολείο και ο μπαμπάς τρέχει να προλάβει να πάρει παγουρίνο...

Ξημερώνει η επόμενη μέρα και ναι όλα είναι έτοιμα!
Ακόμα και αναμνηστική φωτογραφία με πίνακα καταφέραμε να βγάλουμε! Και η Αγνή τρισευτυχισμένη που θα πάει σχολείο!


Στις 8:00 είμαστε στο σχολείο.


Είναι η εβδομάδα προσαρμογής. Το ωράριο θα είναι 8:00 με 10:00.
Στις 10:00 παίρνω την Αγνή και μου ζητάει να την αφήσω κι άλλο... γιατί περνάει τέλεια, λέει! Περιττό να σας πω ότι το χαμόγελό μου είχε φτάσει μέχρι τα αφτιά μου... η καρδία μου χτυπούσε σαν παιδιού... και η ευτυχία μου είχε πιάσει κόκκινο! 

Ναι, το παιδάκι μου ξεκίνησε σχολείο και αυτό το έκανε χαρούμενο!!!
Τελικά, οι δασκάλες αποφασίζουν ότι οι 3 μέρες είναι αρκετές για την προσαρμογή της και από Δευτέρα θα την παίρνουμε κανονικά στο σχόλασμα.


Ε, πειτε μου τώρα, δεν είναι αυτός λόγος για πάρτι;
Σαββάτο βράδυ και όσο η Αγνή κοιμάται εγώ ετοιμάζω... Θέλω το πρωί να ξυπνήσει και να δει κάτι για εκείνη και το ξεκίνημά της στο σχολείο. Το πάρτι είναι για εμάς τους 3 μιας και αν έπρεπε να οργανώσω πάρτι με φίλους τελικά δεν θα γινόταν ποτέ.




Η ιδέα για αυτό το πάρτι μου είχε έρθει όταν είχα κερδίσει στον καλοκαιρινό διαγωνισμό της Μάχης και της Δώρας αυτό το υπέροχο σετ πάρτι με θέμα τα cupcakes! Έψαχνα τότε για μια αφορμή για πάρτι και το μόνο πιο κοντινό ήταν να γιορτάσουμε όταν η Αγνή θα ξεκινούσε το σχολείο.


Και βέβαια δεν θα έλειπε από το decor ο υπέροχος σελιδοδείκτης της Yummilicious, κερδισμένος και αυτός από το  διαγωνισμό του Ανθομέλι.  
Πολύ χαίρομαι που σας έδειξα τα δώρα μου και βρήκα την ευκαιρία να ευχαριστήσω και από εδώ τα μπλογκς των διαγωνισμών και τους δωροθέτες!!!





Μερικά γλυκίσματα και ένα ωραίο στημένο σκηνικό τελικά έδωσαν μια ξεχωριστή νότα στο νέο ξεκίνημα της Αγνής στο σχολείο. Xαίρομαι πολύ που τελικά δεν άφησα τη στιγμή να περάσει έτσι απλά... Το πάρτι αυτό θα γίνει μια γλυκιά ανάμνηση που θα κρατά ζωντανή τη χαρά της οικογένειάς μου!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...