Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2015

Πρώτη μέρα στο νηπιαγωγείο


Η καινούρια σχολική χρονιά ξεκίνησε! Πλέον πάμε στο νηπιαγωγείο. Θα μου πεις σιγά δεν έγινε κάτι φοβερό, νηπιαγωγείο πάτε όχι πανεπιστήμιο:) Δεν ξέρω, φαντάζομαι μας πιάνει όλες τις μανάδες μια περηφάνια, μια συγκίνηση, που βλέπουμε τα παιδιά μας να ανοίγουν τα φτερά τους και είναι σαν να μεγαλώνουν ξαφνικά αυτή την πρώτη μέρα του σχολείου... Πήγαμε λοιπόν με χαμόγελο στα χείλη και χωρίς καμιά δυσκολία.


Όπως όμως ήταν αναμενόμενο όταν τον παρέλαβα ήταν κλαμένος. Ε μα τόσος καιρός αυτοκόλλητοι έπρεπε να το περιμένω. Το αγόρι μου... Μου είπε ότι ρωτούσε την δασκάλα του, πότε θα έρθει η μαμά του και μετά την ξαναρωτούσε και μετά την ξαναρωτούσε:) 
Έτσι και εγώ την επόμενη ημέρα του φόρεσα ρολόι και έτσι δεν ξαναρώτησε! Τον πήγα σχολείο και με το που μπήκε είπε στην δασκάλα... "Με θυμάσαι που έκλαιγα εχθές και σε ρωτούσα που είναι η μαμά μου; Σήμερα φόρεσα ρολόι και θα ξέρω πότε θα έρθει." Έτσι την δεύτερη ημέρα πέρασε πολύ καλύτερα όπως είπε και δεν έκλαψε καθόλου! 
Καλή αρχή λοιπόν αγόρι μου... όσο για εμένα... η παρακάτω εικόνα νομίζω με εκφράζει απόλυτα ;) !!!!
via

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...