Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2015

Το δικό μας καλοκαίρι στην Κεφαλονιά

Φέτος οι καλοκαιρινές μου διακοπές είχαν εκπλήξεις! Πολλές εκπλήξεις!
Όχι, μην πάει το μυαλό σας σε ανθρώπους που ξαφνικά και μετά από καιρό αντάμωσα ή ότι μου συνέβη κάτι που μου άλλαξε τη ζωή... Άλλες εκπλήξεις εννοώ! Είμαι βέβαιη ότι κάποιος διάβαζε τις σκέψεις μου και συνωμοτούσε ώστε να μου συμβεί το αντίθετο.
Θα συμφωνούσα βέβαια απόλυτα με την άποψη ότι εγώ η ίδια ξεγελούσα τις σκέψεις και τις προθέσεις μου και επέλεγα κατά κύριο λόγο διαφορετικά. Εντελώς το αντίθετο!


Όλα ξεκίνησαν με τις μέρες άδειάς μου. Επί το πλείστον, απολαμβάνω μια καλοκαιρινή άδεια 3ων εβδομάδων. Μεγαλείο! Χαλάρωση! Αυτό που λένε πως διακοπές καταλαβαίνεις μόνο όταν επιστρέψεις στη δουλειά και έχεις ξεχάσει το password του υπολογιστή... Αυτό ακριβώς! Φέτος λοιπόν, ήταν η πρώτη φορά μετά από αρκετά συναπτά έτη που κατάφερα να πάρω μόνο 2 εβδομάδες καλοκαιρινή άδεια, και αυτή λιγάκι κουτσουρεμένη. Ωστόσο, δεν έφερα αντιρρήσεις και δεν διεκδίκησα περισσότερες μέρες. 1ο ντόινγκ!

Έπειτα είχα στο μυαλό μου και ήθελα να οργανώσω μικρές εκδρομές σε Ιθάκη και Ζάκυνθο... Ε.. καμία σχέση. Μπαστακώθηκα εκεί που μένουμε και δεν έλεγα να κουνηθώ για πουθενά. 2ο ντόινγκ!

Υπολόγιζα να μη μαγειρεύω στο σπίτι καθημερινά και να τρώμε περισσότερο έξω, ώστε να είμαι πιο ξέγνοιαστη με το θέμα του φαγητού. Εννοείτε πως φάγαμε έξω μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού φορές - και πολλές λέω. Και αυτό γιατί είχαμε πάει στο σούπερ μάρκετ, είχαμε πάρει αρκετά πράγματα και λυπόμουν να πάνε χαμένα ή να πρέπει να τα κουβαλάω πίσω. Αυτό κι αν θέλει ντοινγκ... 3ο ντόινγκ!

Στη σκέψη ότι πια η Αγνή μεγάλωσε σε σχέση με το πέρισινό καλοκαίρι που κοιμόταν από τις 9:30, έκανα σχέδια ότι θα ξενυχτάμε περισσότερο. Θα πηγαίνουμε σε μπαράκια για ποτάκι κτλ Εννοείτε δεν ξενυχτήσαμε καθόλου. χαχαχαχα... Γελάστε κι εσείς, σας επιτρέπω! 11:30 είχαμε μπει στο σπίτι και την πέφταμε για ύπνο κατάκοποι... 4ο ντόινγκ!

Ο απολογισμός ωστόσο βγήκε υπέρ μου!
Αν και οι μέρες των καλοκαιρινών μας διακοπών ήταν λίγες, πραγματικά χαλαρώσαμε και ευχαριστηθήκαμε ηρεμία!
Κάναμε ελάχιστες μετακινήσεις, οπότε ξεκουραστήκαμε 
Φάγαμε ελάχιστες φορές έξω, οπότε το φαγητό μας ήταν σπιτικό, προσεγμένο και με τα καλύτερα υλικά
Δεν ξενυχτήσαμε, οπότε ευχαριστηθήκαμε ύπνο!

Και όλα αυτά γιατί οι διακοπές μας ξεκίνησαν κάπως έτσι...

και πολύ σύντομα βρεθήκαμε κάπως έτσι...



στην κοντινή μας παραλία... που τις πρωινές ώρες απολαμβάναμε σχεδόν μόνοι μας!


 Με τη σκιά από τα πεύκα σιγά σιγά να φτάνει μέχρι τη θάλασσα...


και την Αγνή να γράφει το όνομά της στην άμμο.


Και το όνομα της μαμάς βεβαίως..


Είτε με συννεφιές..


είτε με μαΐστρο..


ή μπουνάτσα...


Με παρέα τον ξάδελφό της... να συζητούν...


να παίζουν,


ή να κάνουν ποδήλατο...


Μόνες μας να φτιάχνουμε βραχιόλια από δειλινά...

...οι ομορφιές ήταν παντού!
Στη θάλασσα...





στο βουνό...


στη λίμνη


... περάσαμε υπέροχα!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...