Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2015

Attachment Parenting ή Η μητρότητα της προσκόλλησης!


Καλά ε, είμαι πολύ μπροστά. Καλέ, κάνω attachment parenting και δεν το ξέρα; Είναι η νέα μόδα στο Hollywood! Καλά ντάξει, πακετάρω την βαλιτσούλα μου και μεταναστεύω τώρα! Θα βρω πολλά κοινά εκεί με τις φίλες μου τις Αμερικάνες που είναι πολύ μπροστά. Κοιμούνται μαζί με τα παιδιά τους, θηλάζουν και τα κουβαλάνε όλη μέρα. Αυτό. Ένας μεγαλογιατρός ο Γουίλιαμ ο Σιρς ντε, από το Boston του έδωσε και μια ταμπέλα, έβγαλε και βιβλίο και έκανε μεγάλη επιτυχία. Να δεις που και η Μενεγάκη το κάνει.

Το attachment parenting εκτός από μόδα είναι φιλοσοφία. Είναι φιλοσοφία που βασίζεται σε κάποια πράγματα
1. Επαφή της μαμάς με το μωρό τη στιγμή της γέννας. check!
2. θηλασμός. check!
3. Nα φοράς το μωρό σου σε μάρσιπο αγκαλιάς ή να το αγκαλιάζεις συχνά. check!
4. Ύπνος μαζί ή έστω κοντά με το μωρό. check!
5. Να δίνεις αξία στο κλάμα του μωρού, να είσαι εκεί σαν γονιός και με το χάδι και την αγκαλιά να προσπαθήσεις να επικοινωνήσεις μαζί του.Να μην το αγνοείς, αφήνοντας το μόνο του να κλαίει. check!
6. Να προσέχεις τους "ειδικούς" που αντιμετωπίζουν το μωρό σαν να είναι κατοικίδιο και να πρέπει να το εκπαιδεύσεις γιατί αυτό ήρθε στον κόσμο να σε τυραννήσει. Συνήθως οι συμβουλές των "ειδικών" είναι να μην το παίρνεις αγκαλιά και να το αφήνεις και λίγο να κλαίει γιατί ανοίγουν τα πνευμόνια. check!
7. Ισορροπία στις ανάγκες του παιδιού και στις ανάγκες τις ατομικές, τα ενδιαφέροντα της μαμάς και τις ισορροπίες της οικογένειας. Ε εδώ τα χαλάμε λίγο γιατί είμαστε συνεχώς προς αναζήτηση αυτής της ισορροπίας:)


Και εσύ που δεν κάνεις attatchment parenting δεν είσαι καλή μαμά; Φυσικά και είσαι.
Εντάξει εγώ γέννησα το μωρό και το θήλασα αμέσως το κράτησα αγκαλιά και τα λοιπά. Στον γιο μου όμως δεν κατάφερα να κάνω κάτι τέτοιο. Έγινε κάτι; Όχι
Δεν θηλάζεις; Ο θηλασμός είναι τέλειος και δύσκολος. Με ή χωρίς αυτόν το παιδί θα μεγαλώσει. Μην τρελαθούμε τώρα, όπως μερικές μερικές που ρωτάνε με ύφος..."Μα καλά δεν θηλάζεις;;;". Άσε μας κουκλίτσα μου!
Εγώ γουστάρω και κουβαλάω το μωρό μου σε μάρσιπο. Εσύ μπορεί όχι. Αυτό δεν με κάνει καλύτερη μαμά.
Το πιάσατε το νόημα, δεν χρειάζεται να συνεχίσω. Ε ναι λοιπόν κάνω attachment parenting. Είμαι πολύ της μόδας. Και να μην ήμουν όμως, σκασίλα μου μεγάλη και δέκα παπαγάλοι! (Τώρα έδειξα την ηλικία μου με αυτό που είπα:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...