Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

Αποκριάτικες στολές για αγοράκια

Οι απόκριες μου αρέσουν πολύ και αυτό γιατί οι φίλοι και συγγενείς μου συνήθως ντύνονται και περνάμε ωραία. Τα τελευταία χρόνια, θέλοντας και μη, έχει μπεί και ο Νικόλας μου στο κλάμπ των μασκαράδων! Έχει συμμετάσχει ήδη σε 2 καρναβάλια και ειδικά στο δεύτερο έχει κάνει και παρέλαση!
Στις πρώτες μας απόκριες ήταν πολύ μωράκι, μόλις 4 μηνών, οπότε απλά τον έντυσα για να βγάλω φωτογραφίες, όπου δεν ήταν ξύπνιος σε καμία από αυτές!
Να λοιπόν ο κοιμισμένος καουμπόης μου!


Στις δεύτερες απόκριες είχαμε δύο στολές. Η πρώτη ήταν κουνελάκι. Μια ωραιότατη στολή από τα jumbo, που κόστιζε 10 ευρώ. Ήταν μια γλύκα!



Η δεύτερη ήταν Οβελίξ!!! Όταν την είδα μου φάνηκε τόσο αστείο! Και συμπτωματικά, στον τόπο καταγωγής μου, όπου πηγαίνουμε τις απόκριες, το χωριό είχε παρέλαση με θέμα Γαλατικό χωριό! Όπως καταλαβαίνετε είχαμε φοβερή επιτυχία και παρελάσαμε! Ας είναι καλά το αστεράκι mei-tai μου, που μας βοήθησε να χοροπηδάμε ανεμπόδιστα!

Οπότε φτάνουμε στο φέτος. Νομίζω ότι είμαι ανάμεσα σε 2 στολές. Τερατάκι ή σούπερμαν. Η μια είναι γλύκα και η άλλη αστεία.



Εσάς ποία σας αρέσει; Θα χαρώ πολύ να διαβάσω την προτίμησή σας:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...