Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

Το πρώτο μου βραχιολάκι macrame


Είδα σε ένα blog πριν λίγες μέρες για πρώτη φορά βραχιολάκια με τεχνική macrame. Αν σας πω ότι δεν είχα ξαναδεί θα γελάσετε! Ξετρελάθηκα και βάλθηκα να ψάχνω turorials.
Βρήκα λοιπόν αυτό και έφτιαξα το πρώτο μου βραχιολάκι. Έστειλα την κουμπαρούλα μου που δουλεύει δίπλα σε ένα μαγαζί που πουλάει τέτοια μπιχλιμπίδια να μου πάρει σχοινί και την πεταλούδα που έχει επάνω. Είναι αυτό στην φωτογραφία πάνω πάνω. Αν το δείτε προσεχτικά έχει λαθάκια αλλά για πρώτη φορά βλέπεται. Έχω ενθουσιαστεί και το ΣΚ θα πάρω τον Νικόλα μου και θα πάμε μοναστηράκι να ψωνίσουμε υλικά να φτιάξω και άλλα!



Οι οδηγίες είναι από το ίδιο site και οι φωτογραφίες μιλάνε από μόνες τους!













LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...