Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

Τα αγαπημένα μας βιβλία

Από μικρή μου άρεσε να διαβάζω βιβλία.
Πήγαινα στην μαμά μου και τις έλεγα: "Μαμά θέλουμε με τον Κώστα(τον αδερφό μου) να πάρουμε 2 βιβλία". Ο αδερφός μου δεν έχει ανοίξει ποτέ του βιβλίο αλλά εκμεταλλευόμουν την ύπαρξη του, έτσι ώστε να αγοράσω ένα παραπάνω!
Έτσι, χαίρομαι ακόμη περισσότερο που ο Νικόλας φαίνεται ότι έχει πάρει λίγη από την δική μου αγάπη για αυτά. 
Από πολύ μικρούλι του άρεσε να του δείχνω τις εικόνες και να του μιλάω. Καθόταν, σε αντίθεση με πολλά παιδάκια, και με άκουγε με προσοχή, χωρίς να βαριέται. Μεγαλώνοντας μου έδειχνε με το δάχτυλό του τι του άρεσε και τα ξεφύλλιζε μόνος του. 






Μακάρι αυτή η συνήθεια να συνεχίσει και τα βιβλία να τον ταξιδεύουν σε κόσμους μαγικούς.





Παρακάτω είναι λίγα από τα βιβλία που μας αρέσουν.




 Εσάς ποια είναι τα αγαπημένα σας βιβλία;

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...