Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2015

Hand Painted Wood Wall Number



Καλημέρα!


Η Αγνή μου έκλεισε 3 χρονών πριν λίγες μέρες και το επόμενο Σαββατοκύριακο θα σβήσει τα κεράκια της με του φίλους της. Απ' ότι καταλαβαίνετε έχουν πάρει φωτιά οι λίστες με τις ιδέες, το ψάξιμο στο διαδίκτυο και βέβαια οι προετοιμασίες. Εννοείται πως θα υπάρξει σχετική ανάρτηση.

Μέσα σε όλα αυτά, ήθελα να φτιάξω τον αριθμό 3. Πέρυσι το 2 ήταν χάρτινο με πουά ροζ περιτύλιγμα (δείτε το εδώ). Φέτος ήθελα να είναι ξύλινο και επειδή από το Νοέμβρη παρακολουθώ κάποια μαθήματα ζωγραφικής στο δήμο όπου κατοικώ, σκέφτηκα να το ζωγραφίσω μόνη μου. Ναι, μέσα στο ήδη φορτωμένο πρόγραμμα της καθημερινότητάς μου, πρόσθεσα ακόμα μια δραστηριότητα - και αυτή, όχι για την Αγνή αλλά για μένα. Η εμπειρία μου είναι μοναδική. Μου αρέσει πάρα πολύ να σχεδιάζω και να ζωγραφίζω. Ξεχνιέμαι και επικεντρώνομαι μόνο στην ανάμειξη των χρωμάτων και το θέμα που δημιουργώ. Έχω ήδη τελειώσει έναν πίνακα (ουάουυυυυ... ούτε εγώ δεν το πιστεύω!) και ψάχνω το θέμα για να ξεκινήσω τον επόμενο!

Ζωγράφισα λοιπόν το 3! Είμαι βέβαιη ότι όταν θα το κοιτάζω σε μερικούς μήνες θα σκέφτομαι πως είναι πραγματικά ζωγραφική αρχάριου, αλλά σήμερα νιώθω τόσο περήφανη και ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα. Κάθομαι και το χαζεύω και δεν πιστεύω ότι το έκανα εγώ.
Να το λοιπόν το ξύλινο διακοσμητικό γράμμα τοίχου με ζωγραφική στο χέρι!


Το πρωί που το έδειξα στην Αγνή και της είπα ότι είναι για τα γενέθλιά της μου είπε ότι της αρέσει πολύ γιατί έχει το χρώμα ροζ και φούξια που είναι τα αγαπημένα της...



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...