Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015

Τι δεν έκανα πέρυσι


Αρχικά ο τίτλος της ανάρτησης αυτής ήταν τι δεν έκανα φέτος τα Χριστούγεννα.
Ο λόγος που είχα σκεφτεί να γράψω αυτή την ανάρτηση ήταν ότι αμέσως μετά τις γιορτές, άνοιγα τα αγαπημένα μου blogs και όλα είχαν το ίδιο concept.
Τι κάνανε στις γιορτές. Στην αρχή τα διάβαζα με ενδιαφέρον, μετά όμως από καμια δεκαπενταριά αναρτήσεις βαρέθηκα.
Sorry κορίτσια να ξέρετε ότι εξακολουθώ και σας διαβάζω, απλά τι να πω... μάλλον πέρασα φάση:)
Μετά ένιωσα και λίγες τύψεις του στυλ... πωπω δε έκανες τίποτε κοπελιά!
Και μετά το σκέφτηκα λίγο καλύτερα, έκανα και μια ανασκόπηση του Blog και είδα ότι τελικά πέρυσι...
  • Έγραψα πολύ λιγότερες αναρτήσεις απ'ότι πρόπερσι.
  • Άλλαξαν τα γούστα μου σε ότι αφορά το τι διαβάζω.
  • Νομίζω ότι άρχισα να βαριέμαι το blogging και δεν θέλω να συμβεί αυτό.
  • Έκανα ελάχιστες κατασκευές,
  • Δεν μαγείρεψα αρκετά.
  • Δεν βγήκα καμία φορά για ποτό.
  • Πήγα μόνο 1 θέατρο.
  • Ήπια με τις φίλες μου ελάχιστους καφέδες μετρημένους στα δάχτυλα ενός χεριού.
  • Τσακώθηκα πολλές φορές με τον άντρα μου.
  • Δεν έμαθα ακόμη τον Νικόλα να πίνει γάλα με ποτήρι.
  • Δεν έμαθα ακόμη τον Νικόλα να κοιμάται στο κρεββάτι του.
  • Δεν αδυνάτισα.
  • Δεν ξεσκίστηκα στα ψώνια και στα κομμωτήρια όπως πολύ θα ήθελα.
  • Δεν είχα λεφτά.
  • Δεν άλλαξα σπίτι.
  • Ο όγκος δουλειάς στην δουλειά μου έχει αυξηθεί πάρα πολύ από πέρυσι.
  • Ο Δημήτρης έμεινε άνεργος.
  • Δεν έχω χρόνο για Blogging.
  • Έκανα 2 χειρουργεία.
  • Ο πατέρας μου πέρασε καρκίνο με επιτυχία. Αλλά δεν βάζει μυαλό.
  • Η μητέρα μου πέρασε μια μικρούλα περιπέτεια.
  • Βρίζω πολύ... Δεν με βλέπω να σταματάω.. Γαμώτο...
  • Χώρισα με αγαπημένα μου πρόσωπα.
αλλά
  • Έπαιξα πολύ με τον Νικόλα μου, ξέρετε απλά χαζά παιχνίδια του στυλ... γαργαλιόμαστε.
  • Κάθε Σαββατοκύριακο έτρωγα μαζί με την οικογένεια μου μεσημεριανό φαγητό.
  • Διάβασα πολλά βιβλία μόνη μου και άλλα τόσα με τον γιο μου.
  • Μαγείρεψα πολύ περισσότερο απ'ότι πρόπερσι.
  • Μου αρέσει η δουλειά μου.
  • Έχω δουλειά.
  • Ο Δημήτρης βρήκε δουλειά.
  • Βρίσκω χρόνο για Blogging. Έστω αυτόν τον λίγο...
  • Άναψα το τζάκι πολύ περισσότερο από άλλες χρονιές και το χάρηκα.
  • Έκανα πολλά μπάνια.
  • Πήγα πολλές φορές στο χωριό μου.
  • Πάντα τα έβρισκα με τον άντρα μου μετά από καυγά.
  • Έμαθα στον Νικόλα να πηγαίνει τουαλέτα
  • Ο Νικόλας κοιμάται ακόμη στο κρεββάτι μου και μου αρέσει.. γαμώτο...
  • Δεν πάχυνα.
  • Μπόρεσα και πήγα τον Νικόλα  άλλη μια χρονιά σε ιδιωτικό παιδικό σταθμό.
  • Ο Νικόλας συνεχίζει για 3η χρονιά κολύμβηση.
  • Συναντήθηκα αρκετές φορές με φιλικά ζευγάρια που έχουν παιδιά.
  • Μαζευτήκαμε αρκετές φορές στο σπίτι με τους φίλους μου.
  • Η δεύτερη μου οικογένεια, η μητέρα μου, ο πατέρας μου και ο αδερφός μου είναι καλά.
  • Η γιαγιά μου ζει ακόμη.
  • Ο Νικόλας μου είναι καλά στην υγεία του.
  • Περιμένω το δεύτερο μου παιδί.


Είναι λιγότερα τα θετικά, είμαι σίγουρη ότι υπάρχουν και άλλα. Πολλά άλλα. Ε και του χρόνου θα έχω περισσότερα.
Στόχους; Δεν θα βάλω εκτός από έναν. Ποτέ δεν βάζω άλλωστε γιατί σπάνια τους πετυχαίνω;) 
Να είναι καλά ο άντρας μου, τα παιδιά μου και εγώ. Αυτό.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...