Δευτέρα 15 Ιουνίου 2015

Wood Toys: Ice Creams


Οι ζέστες μπήκαν για τα καλά και γιαυτό εγώ σας έφερα να σας κεράσω παγωτάκι! Όχι όμως παγωτάκι ετοιματζίδικο... αλλά φτιαγμένο με αγάπη και φροντίδα! Δεν εχετε φάει τέτοιο παγωτάκι, είμαι σίγουρη!

Αυτά τα παγωτά βγαίνουν σε πολλά σχέδια και χρώματα! Εντυπωσιάζουν αμέσως τους μικρούς και σίγουρα δεν αφήνουν αδιάφορους τους μεγάλους!


Την ιδέα την έχω κάνει pin εδώ και πάρα πολύ καιρό και έμενε μόνο να φτιάξω τα σχέδια και να τα δώσω στον άντρα μου. Μέσα σε μερικές ώρες τα είχα χρωματήσει και κρατούσα την Αγνή να μην τα πιάσει μέχρι να στεγνώσουν...


Από τη στιγμή βέβαια που της έδωσα το οκ, κυκλοφορεί στο σπίτι με την ροζ καρδιά στο χέρι! Τι άλλο θα έπαιρνε η Αγνή;;;;


Εσείς ποιο παγωτάκι θα παίρνατε; Σας άρεσουν τα παγωτάκια μου;


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...