Πέμπτη 18 Ιουνίου 2015

Ατάκες Αγνής (3 χρονών και 4 μηνών)


via

Πλησιάζει η γιορτή της μητέρας και ρωτάω την Αγνή γιατί με αγαπάει και γιατί η μαμά της είναι η καλύτερη σε όλο τον κόσμο (έτσι λέει εκείνη!!!)
Αγνή: Γιατί έχει ένα μεγάλο αυτοκίνητο και η ζώνη με σφίγγει πάρα πολύ
Εγώ: Μα αυτό είναι το αυτοκίνητο του μπαμπά...  Εκείνος έχει μεγαλύτερο αμάξι και σε σφίγγει η ζώνη. Εκείνος είναι ο καλύτερος μπαμπάς σε όλο τον κόσμο;
Αγνή: Ναι, ο μπαμπάς... Εσύ θα κλαις τώρα;;;;
Εγώ: Όχι δεν θα κλαίω αλλά να.. θα πάρω ένα άλλο παιδάκι και για εκείνο θα είμαι η καλύτερη μανούλα σε όλο τον κόσμο... (Σιγά μην άφηνα έτσι το μικρό που με παίζει κιόλας χιχιχιχ)
Αγνή: Όχι, το άσπρο αμάξι μου αρέσει καλύτερα... Σωστό δεν είναι το άσπρο;;;




Με όσα έχουμε ακούσει τις τελευταίες μέρες με θύματα μικρά παιδιά, έχω αρχίσει να μαθαίνω στην Αγνή προσωπικά στοιχεία της όπως η διεύθυνσή της, το τηλέφωνό μας κτλ Τονίζοντας βέβαια ότι τα αποκαλύπτουμε μόνο σε κάποιο αστυνομικό. Κάθε φορά που τη ρωτάω δεν θυμάται.
Εγώ: Αγνή που μενεις;
Τίποτα η Αγνή
Εγώ: Σε ποιά διεύθυνση είναι το σπίτι σου;
Τίποτα πάλι
Εγώ: Πως λέγεται ο δρόμος που είναι το σπίτι σου;
Αγνή: Σπίτι Αγνής!



Η Αγνή λέει μια λέξη που ακούγεται σαν "ντζοτντάζ"
Μπαμπάς: Τι είπες;... και επαναλαμβάνει αυτό που άκουσε "ντζοτνταζ"
Αγνή: Όχι, "ντζοτντάζ"..
Μπαμπάς: "ντζοτντάζ";;;
Αγνή: Είσαι μεγάλος, πες το!


Είμαστε στο σούπερ μάρκετ και είναι η μοναδική φορά που ενδίδω και παίρνω στην Αγνή γαριδάκια (στην πραγματικότητα εγώ ήθελα να φάω, ξέρετε!). Μπαίνουμε στο αμάξι και ο μπαμπάς της προσπαθώντας να της πει ότι δεν είναι καλά και υγιεινά και να μην τα φάει, της λέει:
Μπαμπάς: Μην τα φας Αγνή μου... γιατί θα σε φάνε αυτά...
Αγνή: Γιατί; ...είναι ανθρωποφάγα;



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...