Δευτέρα 28 Ιουλίου 2014

Ατάκες Νικόλα - Ιούλιος 2014




Εχθές παίζαμε με τον Νικόλα την Χιονάτη.
Εγώ ήθελα να είμαι η πριγκίπισσα φυσικά και ο Νικόλας ο πρίγκιπας που θα μου έδινε το φιλί της ζωής.
Αμ δε... Ο Νικόλας ήθελε να κάνει την μάγισσα.
Σας παραθέτω τους διαλόγους που ακολούθησαν.
Νικόλας: Γεια σου Χιονάτη
Εγώ: Γεια σου γριούλα, τι έχεις μέσα στο καλάθι σου;
Νικόλας: Αχλάδια
Εγώ: Αχλάδια;;;; Σε Μήλο δεν έχεις κάτι;
Νικόλας: Έλα! Πάρε Χιονάτη ένα αχλάδι είναι πολύ ωραία! Έχω βάλει και δηλητήριο μέσα.
Εγώ: Εντάξει δώσε μου ένα.
Το δαγκώνω και πέφτω πάνω στο κρεββάτι και καλά τέζα.
Έρχεται ο Νικόλας από πάνω.
Νικόλας: σήκωωωωω.
Εγώ: Τέζα
Νικόλας: Έλα σήκω! Τέλος τώρα! Γίνε μαμά πάλι! Σηκωωωωωωω!
Του ψιθυρίζω ότι πρέπει να μου δώσει το φιλί της ζωής.
Έρχεται και μου δίνει το φιλί και εγώ σηκώνομαι και τον γαργαλάω μέχρι τελικής πτώσεως:)
------------------------------------------------------------------------------------------

Εχθές το απόγευμα, μου λέει μαμά θέλω τουαλέτα.
Πάμε τουαλέτα και μου ζητάει να κάνει όρθιος!
Τον ανεβάζω στο βοηθητικό σκαλοπατάκι και κάνει τα τσίσα του όρθιος:)
Τελειώνει και με κοιτάει με τεράστιο χαμόγελο ικανοποίησης!
Μπράβο Νικόλα, είσαι μεγάλος άντρας τώρα πια!
Ζήηηηητωωωωωω!!!! Τα κατάφερα! Είμαι ΠΟΛΥ μεγάλος! Είμαι τέσσερα!
------------------------------------------------------------------------------------------
Νικόλα σε αγαπάω πάρα πολύ! Πιο ψηλά από τον ουρανό, πιο ψηλά από τα αστέρια, πιο ψηλά από το διάστημα, στο άπειρο και ακόμη παραπέρα!
Α! Δηλαδή μαμά με αγαπάς περισσότερο από την κ. Δήμητρα που με αγαπάει στον ουρανό και πιο ψηλά. Είσαι πολύ καλή!
Εσύ Νικόλα πόσο με αγαπάς;
Τοοοοοοοοσο λίγο μου κάνει ψιθυριστά, ενώνοντας δείκτη και αντίχειρα:)
------------------------------------------------------------------------------------------
Το βράδυ ενώ ήμασταν ξαπλωμένοι μαζί, γυρνάει και μου κάνει...
Μαμά σε ευχαριστώ που είσαι τόσο καλή και μου μαθαίνεις καινούρια πράγματα και έτσι μπορώ και τα κάνω σαν κούκλος!!!!
(Ξερή η μάνα!!!!)


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...