Δευτέρα 14 Ιουλίου 2014

2 in 1: Sensory Play & DIY Αμμοδόχος από παλέτες



 Πολύ συχνά συναντώ στο διαδίκτυο κατασκευές με παλέτες. Πότε σαν καναπέδες, πότε σαν τραπεζάκια... δεν θα έλεγα ότι μου αρέσουν, πρώτον γιατί είναι πολύ χαμηλά και δεν μπορώ στην ξάπλα και έπειτα είναι πάρα μα πάρα πολύ πρόχειρα για να ντύνονται με τεράστια και ακριβά μαξιλάρια.

Επανέρχομαι στο θέμα μου! Έπεσαν λοιπόν στα χέρια μας 3 παλέτες και μιας και είμαι της φιλοσοφίας "φύλαξέ το, γιατί κάπου θα χρειαστεί" έτσι κι αυτές κρατήθηκαν κάπου στην αυλή μέχρι να μου έρθει η ιδέα της αμμοδόχου. 



Είπα την ιδέα μου στο σύζυγο και πως σκεφτόμουν να κοπούν και να καρφωθούν και με τη δική του βοήθεια... ή μάλλον με τη δική μου βοήθεια γιατί σχεδόν μόνος του έκανε την κατασκευή... έγινε μια τέλεια αμμοδόχος για την Αγνή. Μάλιστα πλάναρε λίγο όλες τις σανίδες για να δείχνουν πιο καθαρές και εσωτερικά την καλύψαμε με μουσαμά για να μην φεύγει η άμμος ανάμεσα από τις σανίδες.


Και βέβαια είχα και την ιδέα του καπακιού... αν την αφήναμε έτσι σίγουρα θα εξυπηρετούσαμε όλες τις γάτες - επισκέπτες της αυλής μας!


Δεν μπορώ να σας περιγράψω τη χαρά της Αγνής όταν την είδε και κατάλαβε τι κάνει ο μπαμπάς με τη μαμα επί 2 ημέρες στην αυλή. Της έβαλα ένα κουβαδάκι, φτυάρι, τσουγκράνα και ένα μικρό καστράκι που είχα εύκαιρα και βουρ!

Έπαιζε.. έπαιζε...


Έχωνε τα χέρια της μέσα στην άμμο...


Έπιανε την άμμος και την πετούσε ψηλά...


και δεν χόρταινε να παίζει...




Έχω σκοπό να προσθέσω μερικές πετρούλες από την παραλία και κοχυλάκια ώστε να γίνει περισσότερο ενδιαφέρον φτιάχνοντας σχήματα με τις πετρούλες και αναζητώντας μέσα στην άμμο τα κοχυλάκια αν και μια χαρά κυλά ο χρόνος της παίζοντας στην αμμοδόχο!

Πως σας φάνηκε;
Μπορεί να είχε αρκετό κόπο για να φτιαχτεί.. αλλά είμαι σίγουρη ότι άξιζε τον κόπο!
 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...