Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

Σ Α Π Ο Υ Ν Ο Φ Ο Υ Σ Κ Ε Σ!

Ποιος δεν λατρεύει τις σαπουνόφουσκες; Όλοι τις λατρεύουν.
Όσο και αν δυσανασχετώ κάθε φορά που πάμε στις κούνιες και είναι εκεί αυτός ο κύριος με το πιστόλι με τις σαπουνόφουσκες, που το κουνάει επιδεικτικά και τα πιτσιρίκια εκστασιάζονται και εμείς σκάμε πεντάευρα, άλλο τόσο χαίρομαι όταν βλέπω τον γιο μου να χαίρεται τόσο πολύ παίζοντας μαζί τους.
Και άλλο τόσο ξενερώνω κάθε φορά που έρχεται με δάκρυα στα μάτια και μου λέει, μαμά μου χύθηκε/τελείωσε το υγρό όλο! Επίσης τσαντίζομαι που τα υγρά πιάτων, πλέον, δεν κάνουν σαπουνόφουσκες. Ρε παιδιά, εγώ θυμάμαι όταν ήμουν μικρή, βάζαμε νερό και AVA και κάναμε κάτι σαπουνόφουσκες ΝΑ! Τώρα τίποτα! Τι βάζανε-βάζουν μέσα; Ψάχνοντας λοιπόν συνταγή για σαπουνόφουσκες βλέπω στο google αυτή την φωτογραφία....
Homemade Giant Bubbles Tutorial
via
και μένω με το στόμα ανοιχτό! Γίνεται να φτιάξω και εγώ τόσο τεράστιες σαπουνόφουσκες;; Κλικ κλικ κλικ
κλικ, bookmark, bookmark, bookmark! Δηλαδή ουάου! Ανυπομονώ να το φτιάξω, όχι για να παίξει ο Νικόλας. Εγώ καλέ! Θα φτιάξω δυο, για να μην μαλώνουμε! Και βρήκα και συνταγή για το υγρό. Βασικά κατάλαβα ότι στα εξωτερικά όλες οι μαμάδες blogger ξέρουν την συνταγή! Εντάξει κοπελιές και εγώ ξέρω να κάνω μουσακά, σας πάω κόντρα! Νταξ;

Η συνταγή λοιπόν είναι απλή!
Βρήκα αρκετές, τώρα ποια είναι η καλύτερη θα σας γελάσω. Βάζω πάντως αυτή που βρήκα από το parents.gr έτσι για την Ελλάδα, ρε γαμώτο:)

Υγρό για Μ Ε Γ Α Λ Ε Σ σαπουνόφουσκες:
1/4 της κούπας υγρό σαπούνι για τα πιάτα
1/2 κούπα νερό
3 κουταλιές της σούπας γλυκερίνη (θα την βρείτε στα φαρμακεία)

Υγρό για απλές σαπουνόφουσκες:
6 κούπες νερό
2 κούπες υγρό σαπούνι για τα πιάτα
3/4 της κούπας σιρόπι γλυκόζης (στα σουπερμάρκετ).

Όπως βλέπεται και στις φωτογραφίες η κατασκευή είναι απλή. 
Περνάμε σχοινί σε 2 καλαμάκια και βάζουμε και άλλα δυο από κάτω για χερούλια και έτοιμο.
via

via
Σας έπεισα; Το Σαββατοκύριακο θα το φτιάξω και θα επανέλθω με νεότερα!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...