Τετάρτη 28 Αυγούστου 2013

Ξεκινάμε παιδικό σταθμό λέμε! Ανυπομονώ!

childrenslit.com
Μετράω τις μέρες ανάποδα! Εχθές έκανα την εγγραφή και την Δευτέρα ξεκινάμε παιδικό σταθμό!
Είδαμε όλους τους παιδικούς σταθμούς στον Βύρωνα. Διαβάσαμε στο διαδίκτυο αρνητικά και θετικά για όλους. Είναι να τρελαίνεσαι αν το πολυψάξεις! Τελικά διαλέξαμε τον παιδικό που είχε την μεγαλύτερη αυλή, το περισσότερο πράσινο και τις περισσότερες ζωγραφιές στους τοίχους. Ελπίζω οι δασκάλες να κάνουν τον Νικόλα να τις αγαπήσει, όπως είχα αγαπήσει και εγώ τις δικές μου κάποτε...

Τον μικρό τον έχω προετοιμάσει όσο μπορώ. Έχουμε πάει μαζί στο σχολείο του, μιλάμε για αυτό και παίζουμε "σχολείο".
Την επόμενη εβδομάδα έχω πάρει άδεια για προσαρμογή.  Άντε να δούμε τι θα γίνει!

Μας μένει μόνο η σχολική τσάντα! Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι θα ψάχνω με τις ώρες στο διαδίκτυο για να βρω τσάντα:) Τελικά αποφάσισα να μην την πάρω διαδικτυακά αλλά να πάμε μαζί του να διαλέξει μια "super τσάντα", όπως μου είπε εχθές!
Εγώ χαλβαδιάζω αυτή:
cosycorner.gr
             

και ελπίζω να μην διαλέξει καμία σαν αυτή:


Μας έδωσαν από τον παιδικό ένα χαρτί με οδηγίες και μας είπαν να βάλουμε μέσα μια αλλαξιά ρούχα, πάνες, μια πετσέτα και ένα τετράδιο το οποίο θα χρησιμοποιηθεί για την μεταξύ μας επικοινωνία:) Ανυπομονώ να δω γραμμένη την πρώτη του σελίδα! Εμένα η μαμά μου ακόμη έχει τις χειροτεχνίες του νηπιαγωγείου και έχουν μια μυρωδιά γλυκιά! Επίσης η πετσέτα που είχα εγώ στο νηπιαγωγείο είχε κεντημένο επάνω το όνομα μου, από την μαμά. Σήμερα θα πάω να πάρω πολύχρωμες κλωστές(γιατί είμαι αχαΐρευτη και δεν έχω τέτοια σπίτι μου) και θα κεντήσω το όνομα του στις πετσέτες του:)

Μένει να προετοιμαστούμε και εμείς στο πρωινό ξύπνημα, την προετοιμασία και στην έγνοια του τι θα απογίνει το βλαστάρι μας:)

Δεν μπορώ να το πιστέψω ότι θα πάει σχολείο! Δεν νοιώθω καθόλου στεναχώρια, θλίψη κάτι που έχω ακούσει ότι συμβαίνει. Αντί αυτού νοιώθω ανυπομονησία να ανοίξει τα φτερά του. Ανυπομονώ να έρθει η στιγμή που θα τον ρωτήσω πως πέρασε. Ανυπομονώ να αρχίσει να κάνει και να λέει πράγματα που δεν του έμαθα εγώ αλλά τα πήρε από άλλα παιδάκια. Ανυπομονώ ακόμη και για την πρώτη του ίωση που θα περάσει! χαχαχαχα Θα είναι μια διαφορετική ίωση,σίγουρα:) Ανυπομονώ για το άγχος και τα συναισθήματα που θα νιώσω όταν θα τον αφήσω και θα φύγω. Για το τηλεφώνημα στον παιδικό σταθμό, για να δω πως τα πάει αλλά και για την στιγμή που θα τον πάρω σπίτι. 
Θα νοιώσει όμως και αυτός τόσα νέα συναισθήματα! Συναισθήματα που θα τον κάνουν πιο πλούσιο!
Θα προσπαθήσει να αγαπήσει και να τον αγαπήσουν οι φίλοι του, η δασκάλα του. Θα μοιραστεί, θα μάθει, θα θυμώσει, θα αμυνθεί, θα θα θα! Θα μας βγάλει ασπροπρόσωπους είμαι σίγουρη!

Ανυπομονώ να έρθει η Δευτέρα, ανυπομονώ για το επόμενο post!


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...