Πέμπτη 29 Αυγούστου 2013

Αναμνηστικά από την πρώτη μέρα στο σχολείο

Πηγή

Όπως καταλάβατε ζω στον πλανήτη της πρώτης μέρας στο σχολείο. Όλο για αυτό συζητάω και γράφω. Έχω καταντήσει βαρετή! Είναι ωραία στον πλανήτη αυτό, έχει και άλλες μαμάδες:)
Λείπει και η Νίκη ακόμη για διακοπές, οπότε αυτές τις μέρες το blog θα έχει post από τον πλανήτη αυτό!
Ψάξε ψάξε για άσχετα πράγματα, είδα διάφορα blog να έχουν αναμνηστικά από την πρώτη μέρα στο σχολείο.
Εντάξει και εγώ είχα σκεφτεί να βγάλω μια φωτογραφία, ως εκεί όμως.
Κάπου στο πατρικό μου είναι καταχωνιασμένη και η δική μου πρώτη μέρα. Με ποδιά παρακαλώ!!!!
Ναι ναι είμαι τόσο μεγάλη που πρόλαβα τις ποδιές στο σχολείο. Για έναν χρόνο όμως, μετά καταργήθηκαν! Δεν είμαι τόσοοοο μεγάλη:)))
Βρήκα λοιπόν μια καταπληκτική ιδέα και είπα να την μοιραστώ μαζί με τις μαμάδες του πλανήτη μου που ξέρω ότι θα τους αρέσει.
Βγάζουμε φωτογραφία το παιδί μας και μετά σε μια A4 κολλάμε την φωτογραφία και δίπλα συμπληρώνουμε απαντήσεις σε ένα ερωτηματολόγιο.
Το ερωτηματολόγιο μπορεί να έχει τα εξής πεδία. Όνομα, Ημερομηνία, Τάξη, Όνομα Δασκάλας, Σχολείο και κάποια γενικά σχόλια ή στόχους για την νέα χρονιά. Αυτά τα ερωτηματολόγια μπορούμε να τα συμπληρώνουμε κάθε πρώτη ημέρα στο σχολείο, μέχρι να μας βαρεθεί το παιδί μας δηλαδή, και να τα κρατήσουμε ως αναμνηστικό.
Εγώ έφτιαξα ένα δικό μας πρότυπο στα γρήγορα με λίγο edit μιας φωτογραφίας που βρήκα στο alphamom.com. Είναι διαθέσιμο εδώ αν θέλετε!
Δείτε ένα παράδειγμα!
Πηγή


Δεν είναι πολύ ωραία ιδέα;

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...