Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2014

Blogmas Countdown #13 - MommyWiki Kids' Χριστουγεννιάτικες ατάκες


Δεν ξέρω..φταίνε οι γιορτές.. φταίει το στολισμένο σπίτι; Φταίνε τα πολλά μελομακάρονα; Δεν ξέρω τι φταίει πάντως τα παιδάκια μας κάθε μέρα μας πετάνε και από μια ατάκα που μας στέλνει αδιάβαστους... Και να 'μαστε εγώ και η Νίκη καθόμαστε στο διάλειμμα και χασκογελάμε λέγοντας η μια στην άλλη τι είπε σήμερα η Αγνή ή ο Νικόλας! Διαβάστε ένα μικρό δείγμα:)



Ο Νικόλας ανοίγει το δώρο της νονάς.
Είναι ένα γκαράζ το οποίο έχει ζωγραφισμένο στους τοίχους βούρτσες από πλυντήριο αυτοκινήτων.
- Μπαμπά γιατί δεν κουνιούνται οι βούρτσες;
- Γιατί είναι παιχνίδι Νικόλα.
- Εγώ θέλω να κουνιούνται!
- Κουνιούνται αν έχεις φαντασία.
- Έχω πολύ φαντασία αλλά πάλι δεν κουνιούνται...
- Αν το σκεφτείς πολύ θα κουνηθούν.
- Το σκέφτομαι τόση ώρα και αυτές τίποτα!

Η φαντασία στην εξουσία!


H Αγνή έχει ένα φυλλάδιο με παιχνίδια και ψάχνει να βρει τι θα ζητήσει από τον Αη Βασίλη. 
Μετά από λίγη ώρα λέει ενθουσιασμένη...
- Αυτό θέλω!
Και δείχνει μπογιές, πινέλα και χρώματα!
- Να στο πάρω εγώ ή ο Αγιος Βασίλης; τη ρωτάω
-Πάρε το εσύ μαμά να το δώσεις στον Άγιο Βασίλη και.... θα του γράψουμε γράμμα.

Ή αλλιώς... Κάλλιο γαϊδουρόδενε παρά γαϊδουρογύρευε!


Ο Νικόλας ξυπνάει πρωί πρωί και ακούω πατουσάκια να τρέχουν προς το σαλόνι.
Πάει να δει τι του έφερε το ξωτικό με τον αριθμό 8 στο το Advent calendar.
Εγώ σκέφτομαι "Φτουυυυ ξέχασα να βάλω το βράδυ, δώρο στο νούμερο 8".
Το ανοίγει και ακούω την απογοητευμένη του φωνή.
- Δεν έχει τίποτε το νούμερο 8.... Μήπως έχει το 9? Μήπως το 10? Κανένα δεν έχει....
Σηκώνομαι και εκείνη την ώρα και έρχεται τρέχοντας και μου λέει ότι θέλει τουαλέτα. Τον βάζω, πάω σαλόνι και βάζω το δώρο στο 8.
Βγαίνει από την τουαλέτα και του κάνω...
- Αμαν βρε Νικόλα, όλο ξεχνάς να ανοίγεις τα ξωτικά. Κοίταξες τι έχει το σημερινό;
- Αχ όχι πάω να δω... Πάει, το ανοίγει και έκπληκτος διαπιστώνει ότι έχει μέσα ένα δώρο. Έρχεται χοροπηδώντας και μου το δείχνει.

Αυτό θα πει.. Κάνω την πάπια!!!


'Εχω εξηγήσει στην Αγνή ότι κάθε μέρα θα ανοιγει ένα δωράκι απο το Advent calendar που θα έχει τον αριθμό της ημερομηνίας της κάθε μέρας μέχρι να έρθουν τα Χριστούγεννα.
Ξυπνάει το πρωί και ακούω πατουσάκια να έρχονται στο κρεβάτι μου!
- Μαμά τι ώρα είναι; Ποιο νούμερο δωράκι θα ανοίξουμε σήμερα;

Πολύ νωρίς και σίγουρα θα ήθελα να κοιμηθώ για πολύ ακόμη:)




Παίζει με ένα από τα καινούρια του επιτραπέζια και κερδίζει...
- Ευχαριστώ θεούλη μου!!!!!

Και εγώ σε ευχαριστώ για αυτό το παιδί:)


Προσπαθεί να κοιμηθεί και έχω ξεχάσει ανοιχτό το φως στο μπάνιο. Τον ακούω να σηκώνεται τσαντισμένος....
- Αυτό το φως με έχει ΤΡΕΛΑΝΕΙ!

Και εμένα με τρελαίνουν αυτά που λες!




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...