Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2014

Blogmas Countdown #2 - My Secret Santa is... efzin (Μαργαρίτα)




Αν σας πω ότι κάθε Χριστούγεννα λαμβάνω δώρα... ε μάλλον θα σας πω ψέματα:)
Τα Χριστουγεννιάτικα δώρα είναι μια παράδοση αγαπημένη η οποία όμως δεν είναι κάτι που υπήρχε στην δική μου οικογένεια. Όχι ότι δεν λάμβανα δώρα, φυσικά και λάμβανα, αλλά όχι υπο την μορφή που έχουμε συνηθίσει όλοι μας, δηλαδή από τον Άγιο Βασίλη, κάτω από το δέντρο κλπ.
Μάλιστα όταν παντρεύτηκα ανυπομονούσα να θεμελιώσω αυτή την παράδοση, κάτι το οποίο δυστυχώς δεν έγινε μιας και δυσκολευόμουν πολύ να βάλω τον άντρα μου στο Χριστουγεννιάτικο πνεύμα! Έχετε δει την ταινία, τα Χριστούγεννα του Μίκυ, με τον Ντόναλντ που δεν λέει να μπει στο πνεύμα;;; Ε κάπως έτσι!

Έλα μου όμως που γεννήθηκε ο γιος μας και έτσι σιγά σιγά το Χριστουγεννιάτικο πνεύμα μας επισκέφθηκε! Τα δώρα ακόμη δεν έχουν γίνει παράδοση, για εμάς, αλλά σίγουρα έχουν γίνει για τον γιο μας.

Έλα μου όμως που φέτος, ένας μυστικός Άγιος Βασίλης, περίμενε να δώσει στην παραπονεμένη Μαργαρίτα δωράκι!
Η Ζήνα από το Ef Ζin μαζί με τη Τζία από το One Perfect Day κάλεσαν εμένα και την Νίκη το παιχνίδι του Secret Santa for bloggers. Για να είμαι ειλικρινής, την περίοδο που έλαβα την πρόσκληση, εγώ ήμουν λίγο, πως να το πω....πηγμένη; αγχωμένη; από τις Χριστουγεννιάτικες υποχρεώσεις ως Blogger. Το countdown, guest posts, Xmas card swap και όλα αυτά μαζί με δουλειά και οικογένεια...
Όταν όμως διάβασα την πρόσκληση, από την πραγματικά αγαπημένη μου Ζήνα (την Τζία δεν την γνώριζα ακόμη!) κάθε ενδοιασμός εξαφανίστηκε!!!
Μα είναι δυνατόν; Είχαμε πιει τόσους καφέδες! Θα έστελνα ένα δώρο και ακόμη καλύτερα θα λάμβανα και ένα!!!
Αυτό ήταν....Ποιος θα ήταν άραγε ο μυστικός μου Άγιος Βασίλης;;;




Πήγα στο ταχυδρομείο και πήρα το πακέτο. Τρέχοντας, κλασικά αργοπορημένη στην δουλειά! Λέω θα το ανοίξω σπίτι. Ναι σιγά! Με το που είδα Ζήνα στον φάκελο, το άνοιξα στον δρόμο προς το αμάξι! Πήγα σπίτι και το άδειασα στον πάγκο της κουζίνας.
Μοσχομύριζε! Ένα πουγκάκι με λεβάντα! Χμμμ και σοκολατάκια! Γιούπιιιιι!!! Καρτούλα και ένα κουτί; Ντάξει θα είναι κόσμημα! Χειροποίητο κιόλας από την Ζήνα!!!! Γιούπιιιι!!! Και ναι! Ένα υπέροχο κόσμημα, μακρύ όπως αυτά που φοράω με περίμενε!
Το φοράω κάθε μέρα! Τέτοια είναι η χαρά μου!



Ζήνα και Τζία, σας ευχαριστώ και εγώ που μου δώσατε την ευκαιρία να συμμετάσχω σε αυτό το παιχνίδι! ανυπομονώ για το επόμενο και δηλώνω συμμετοχή από τώρα!!!

Καλές γιορτές παιδιά!!!!
HOHOHO!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...