Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014

Blogmas Countdown #6 - Ρουστίκ Αστέρια από σπάγγο




Και θα αναρωτιέστε... καλά πλέκει η Νίκη; 
Και όμως πλέκω.. Πλέκω βελονάκι και όταν πλέκω το καταχαίρομαι. Χαλαρώνω, συγκεντρώνομαι σε κάτι τόσο χαλαρωτικό και δημιουργικό... Θυμάμαι τη γιαγιά μου πάντα με ένα βελονάκι στο χέρι και τη μαμά μου αργότερα να φτιάχνουν δαντέλες, τραπεζομάντηλα, καρέ, κουρτίνες και όλα αυτά τα υπέροχα! Τώρα πια βέβαια πλέκω αραιά και που... δεν έχω χρόνο ή μάλλον τον ελεύθερο χρόνο που έχω θέλω να τον περνάω με την Αγνή και να κάνουμε πράγματα μαζί... Και όταν κοιμάται... ε... τότε δεν έχω χρόνο, γιατί πρέπει να κάνω τα του σπιτού και να ετοιμάσω τα πράγματα για την επόμενη ημέρα. 

Τι γίνεται όμως όταν το μάτι σου πέφτει στα υπέροχα Ρουστίκ χριστουγεννιάτικα αστέρια από σπάγγο που έφτιαξε η Έλενα και μας παρουσιασε στις Κερασόπιτες;;; 


Μωρέ βρίσκεις τα βαλονάκια σου, τα νήματα και ξεκινάς! 
Τα λάτρεψα, είναι υπέροχα και οι οδηγίες της εξαιρετικές. Έμαθα και το magic loop!!!


Το επόμενο βράδυ λοιπόν, απλά έπλεκα και φωτογράφιζα...


Οδηγίες για το πλέξιμο θα βρείτε από την Έλενα, νομίζω δεν χρειάζεται καν να αρχίσω να γράφω γιατί τα δίνει όλα με αρκετές λεπτομέριες.

Εσείς πλέκετε; Θα θέλατε να μάθετε;

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...