Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014

Blogmas Countdown #15: Φτιάξτε γούρια μόνοι σας!


Ένα συνηθισμένο αλλά πάντα καλοδεχούμενο δώρο στις γιορτές είναι τα γούρια. Είναι κάτι που μπορούμε να κρατήσουμε όλο τον χρόνο και ομορφαίνει το σπίτι μας ή τα κλειδιά μας ή ακόμη και εμάς τους ίδιους αν πρόκειται για κόσμημα.
Γούρια υπάρχουν πολλά στην αγορά, από πολύ φτηνά... μέχρι πανάκριβα.
Σε μια βόλτα μου στο κέντρο, πέρασα από τα γνωστά χαντράδικα της Πλάκας και το μάτι μου έπεσε στα υλικά για τα γούρια. Εδώ είμαστε λέω... να ένα ωραίο μικροδωράκι για τις γιορτές! Πήρα λοιπόν το κεραμικό πέταλο που βλέπετε στην φωτογραφία παρακάτω.





Λίγες κορδέλες που είχα, κανέλα και λίγη φαντασία, γιατί εντάξει δεν χρειάστηκε και πολύ για να είμαι ειλικρινής, έτοιμο το γούρι.


Στο τέλος έδεσα και ένα μηνυματάκι με ευχές τυλιγμένο σε ρολό και είμαι έτοιμη να το χαρίσω!


Εγώ έχω ένα παρόμοιο γούρι κρεμασμένο στην εξώπορτα του σπιτιού όλο τον χρόνο. Εσείς συνηθίζετε να κάνετε δώρο γούρια στις γιορτές; Έχετε στο σπίτι σας;

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...