Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2014

Blogmas Countdown #3 - My Secret Santa is... SwanOcean (Νίκη)





Έμειναν μόνο 3 μέρες για τα Χριστούγεννα και εγώ έχω πάρει ηδη ένα δωράκι! Ένα δωράκι απρόσμενο και από έναν αποστολέα μυστικό! Αλλά πάμε να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή!

Φέτος ομολογώ ότι υπήρχε πολύ Χριστουγεννιάτικη μαγεία στη μπλογκόσφαιρά και η Ζήνα από το  Ef Ζin μαζί με τηΤζία από το One Perfect Day θέλησαν να την κάνουν ακόμα πιο έντονη και μαγική προσκαλώντας τη Μαργαρίτα κι εμένα να παίξουμε το παιχνίδι του Secret Santa for bloggers. Άλλο που δεν θέλαμε!!! Δεχτήκαμε αμέσως το κάλεσμα τους να γίνουμε αγιοβασιλίτσες για κάποιες (α)γνωστές bloggers. 
 
Οι κανόνες είναι λίγο πολύ γνωστοί. Ετοιμάζουμε ένα δωράκι και το στέλνουμε σε μία από τις κοπέλες που συμμετέχουν και φυσικά λαμβάνουμε και εμείς με τη σειρά μας ένα δώρο από άλλη κοπέλα. Η καθεμία μας θα γνωρίζει μόνο που πρέπει να στείλει το δώρο της και όχι από ποια θα λάβει.

Η πρόκληση ήταν τέλεια και τα ερωτήματα πολλά!

Με ποια κοπέλα να κληρωθούμε άραγε;
Για ποια θα γίνουμε εμείς αγιοβασιλίτσες;
Τι να φτιάξουμε; Θα αρέσει; 
Και ενώ έχω στείλει το δικό μου δωράκι, λαμβάνω και εγώ ένα χαριτωμένο φάκελο που ήμουν σίγουρη ότι κρύβει κάτι ξεχωριστό για μένα! Μα ήταν τόσο όμορφα στολισμένο απέξω με ταρανδάκια και χιονονιφάδες που η κόρη μου μου το τραβούσε για να το πάρει! Άντε να εξηγήσεις στο 3-χρονο ότι το δώρο είναι για τη μαμά!!!

Και η δική μου Secret Santa ήταν η ταλαντούχα Μαρία από το υπέροχο SwanOcean!


Ε.. αμέσως βεβαιώθηκα ότι το δώρο μου επρόκειτο να είναι υπέροχο!
Άρχισα να το ανοίγω με λαχτάρα... η Αγνή με κοιτούσε και να περίμενε να δει τι κρύβει ο φάκελος.

Ένα υπέροχο χειροποίητο καδράκι με ύφασμα και τσόχα πάνω σε μικρό τελαράκι,


και μια κάρτα φτιαγμένη με κόκκινο νήμα και τσόχινα γαντάκια γεμάτη ευχές για όλους μας!


Εννοείται ότι αμέσως το στόλισα και το δείχνω σε κάθε φίλο και συγγενή που έρχεται στο σπίτι μας.

Μαρία, σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το όμορφο δώρο σου. Πραγματικά με έκανες να χαρώ σαν μικρό παιδί. Eύχομαι καλές γιορτές με υγεία σε σένα και την οικογένειά σου. To 2015 να σας χαρίσει ότι επιθυμείτε!
Την Μαρία μπορείτε να την βρείτε στο ιστολόγιό της Swan Ocean, καθώς και στο facebook Swanocean.
Ζήνα και Τζια, θα ήθελα να ευχαριστήσω και εσάς για την άψογη διοργάνωση του Secret Santa και να σας πω ότι με χαρά θα συμμετείχα και σε μια επόμενη διοργάνωση. 


Πολλά φιλιά και καλες γιορτές σε όλους μας!


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...