Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2014

Blogmas Countdown #11 Διακοσμείστε την είσοδο του σπιτιού σας Χριστουγεννιάτικα


Το σπίτι που μένουμε τα τελευταία χρόνια είναι οροφοδιαμέρισμα. Ένα από τα καλά είναι ότι η είσοδος είναι "δική σου" και μπορείς να επέμβεις στην διαμόρφωσή της. Συνηθίζω λοιπόν τα τελευταία χρόνια ανάλογα με την εποχή να στολίζω τον χώρο αυτό. Η αλήθεια είναι ότι προ παιδιού, ούτε καν με είχε απασχολήσει το θέμα. Περνώντας όμως πολύτιμο χρόνο έξω από την πόρτα του σπιτιού, μαζί με το παιδί, μπορώ να πω ότι το ότι διακοσμώ την είσοδο με έχει βοηθήσει.
Και τι εννοώ όταν λέω πολύτιμο χρόνο;;;; Όποια γυναίκα με παιδί, έχει προσπαθήσει να ντύσει το παιδί της και να το ετοιμάσει να πάει σχολείο και εκείνη να πάει δουλειά εγκαίρως, καταλαβαίνει τι εννοώ!!!
Το γεγονός λοιπόν ότι έξω από το σπίτι έχω διάφορα τζιτζιμπλίκια που του τραβάνε την προσοχή, ενώ προσπαθώ να του κλείσω το μπουφάν, που μόνο έξω από το σπίτι δέχεται να βάλει, το έχω εκτιμήσει δεόντος.
Βέβαια δεν είναι αυτός ο μόνος λόγος που στολίζω την είσοδο:) Μην υπερβάλλω! Την στολίζω γιατί μου αρέσει, μου φτιάχνει την διάθεση να την βλέπω έτσι κάθε πρωί και απόγευμα που επιστρέφω 
σπίτι.
Αρκετά όμως με τον πρόλογο. Πως στολίζω λοιπόν εγώ την είσοδο μου τα Χριστούγενα...
Με Χριστουγεννιάτικα αυτοκόλλητα...



Με Χριστουγεννιάτικα λουλούδια...



Με Χριστουγεννιάτικες μπάλες...























Με λιχουδιές...



Με φουσκωτούς Αγιο Βασίληδες και Ελάφια...




Και φυσικά με μια υυπενθύμιση στον Άι Βασίλη, να σταματήσει οπωσδήποτε στο σπίτι μας!



Τα πάντα τα έχω πάρει από το γνωστό παιδικό πολυκατάστημα, εκτός από την υπενθύμιση που την κατέβασα εδώ!

Μου αρέσει πολύ να βλέπω στολισμένες εισόδους, είτε αυτές είναι σε εισόδους πολυκατοικιών ή σε διαμερίσματα. Είτε είναι ένα απλό στεφάνι ή κάτι πιο πολύπλοκο! Η Νίκη μια χρονιά, είχε δει ότι η γειτόνισσα της είχε σην πόρτα της μια κρεμασμένη κάλτσα! Και φυσικά τις ημέρες των Χριστουγέννων, έβαλε μέσα στην κάλτσα της γειτόνισσας, κρυφά, καραμελίτσες :)) Ένας απλός λοιπόν στολισμός αρκεί να κάνει να χαμογελάσετε όχι μόνο εσείς αλλά και οι γείτονες σας!!!


Με αυτήν την ανάρτηση συμμετέχουμε στο 3o Party της ομάδας μας One Team Four Seasons !













"One Team 4 Seasons! 
Ένα Χριστουγεννιάτικο party που δημιουργήθηκε από 11 blogs για να σας γεμίσει χαμόγελα! Meet the hosts and spread the Christmas spirit!!"









Αυτά είναι τα blogs που συμμετέχουν στο Χριστουγεννιάτικο party της ομάδας μας. Επισκεφθείτε τα και πάρτε ιδέες!!!

1) Make it Pretty – Στολίσαμε!!!

Εσείς στολίζετε τον εξωτερικό χώρο του σπιτιού σας;

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...