Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013

Μικρές χαρές που μόνο ένας γονιός μπορεί να καταλάβει

via
Αυτές τις ημέρες που έχω άδεια με τον Νικόλα μου έχουμε έρθει ακόμη πιο κοντά. Μου είχε λείψει το παιδάκι μου. Σήμερα το πρωί ξύπνησα με τον ωραιότερο τρόπο. Ένοιωσα ένα φιλί και άκουσα τον Νικόλα να μου λέει, "Χρόνια Πολλά μανούλα! Έχεις γιορτή!". Είχα γενέθλια πριν λίγες μέρες και ποιος ξέρει τι σκεφτόταν σήμερα το πρωί, ώστε να μου κάνει το καλύτερο δώρο!
Λίγη ώρα αργότερα, σηκώθηκα να του ετοιμάσω πρωινό και μετά από μήνες του έφτιαξα φρουτόκρεμα! Δεν περίμενα να την φάει, παρόλα αυτά την καταβρόχθισε και ήθελε και άλλο. Η χαρά μου; Απερίγραπτη! Πήγα στον άντρα μου που κοιμόταν και του είπα ότι ο Νικόλας έφαγε, ένα μήλο, ένα αχλάδι, ένα ρόδι και μια μπανάνα!
Και κάπως έτσι μου ήρθε να γράψω αυτή την ανάρτηση. Γιατί μόνο αφού έγινα γονιός παίρνω χαρά από τόσο μικρά πραγματάκια όπως....

  • Ένα πρωινό φιλί
  • Ένα άδειο πιάτο φαγητό και μια γεμάτη κοιλιά
  • Μια πάνα από φρεσκότατα, μαλακά ... κακά...
  • Ένα πετυχημένο δώρο
  • Όταν λέει μαμά. Τόσο απλό αλλά κάθε φορά με ξετρελαίνει! Φοβερό;
  • Όταν λέει γιαγιά Βούλαααα έλα να σε εξετάσω! Μου φαίνεται τόσο αστείο!
  • Προτάσεις όπως, Μαμά θα μου διαβάσεις ένα παραμυθάκι;
  • Το βλέμμα του όταν του λέω ότι θα φάει πατατάκια!
  • Όταν είπε τις πρώτες λέξεις
  • Γενικά όταν τον ακούω να μιλάει, δεν τον χορταίνω!
  • Όταν έκανε το πρώτο του βήμα
  • Το να τον ακούω να προσπαθεί να πει το "Ρο"
  • Το να τον ακούω να ξεδιπλώνει την φαντασία του
  • Το να είμαι κάτω από τα σκεπάσματα για πάνω από ένα τέταρτο και να παίζω σούπερ μαρκετ και κηπουρική
  • Όταν λέει ή κάνει πράγματα που με πείθουν ότι το παιδί μου είναι διάνοια!
  • Το βλέμμα του όταν ο μπαμπάς του λέει ότι θα πάνε μαζί σούπερ μαρκετ
  • Όταν τον ακούω να παραγγέλνει στο σούπερ μάρκετ, χωρίς ντροπή, 10 φέτες γκούντα νουνού.
  • Η ικανοποίηση του που κρατάει την ομπρέλα του στην βροχή και που με φωνάζει να πάω και εγώ από κάτω να με προστατεύσει.
  • Όταν μου λέει μαμά έλα να παίξουμε στο δωμάτιό μου και με παίρνει από το χέρι
  • Το ότι τραγουδάει όλη μέρα
  • Το πως με κοιτάζει όταν τον κοιτάζω, ξέρετε με ποιο βλέμμα, το αυστηρό!
  • Το ότι το κινητό μου έχει μόνο φωτογραφίες του Νικόλα
  • Ότι ξέρει να χειρίζεται, το κινητό, την τηλεόραση, το ράδιο κλπ.

Και πολλά πολλά άλλα που μπορώ να γράφω για ώρες! Και είναι μόνο τριών ετών! Άραγε πότε θα μας βαρεθεί; Εγώ νομίζω ποτέ!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...