Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

19 Xmas Countdown - Τι παιχνίδι να πάρω;




Σήμερα γιορτάζει ο γιός μου και η Νίκη. Τι να πρώτο-ευχηθώ και στους δυο; 
Στον γιό μου ξύπνησα πρωί και μιας και είμαι σπίτι αυτές τις ημέρες του ετοίμασα βασιλικό πρωινό με πολλές αγκαλιές και φιλιά! Το ξέρει ότι σήμερα είναι η γιορτή του και από το πρωί δεν ξεχνάει να μας το θυμίζει! Νικόλα μου Χρόνια σου πολλά αγοράκι μου!
Νίκη; Νικούλα; Mommy Wiki Νίκη; Χρόνια σου πολλά φιλενάδα! Το μπλογκάκι μας θα ήταν κάτι περισσότερο από μισό χωρίς εσένα! Ότι επιθυμείς για την γιορτούλα σου στο εύχομαι!

Σήμερα λοιπόν είναι η γιορτή του Νικόλα, εχθές είχε γενέθλεια και σε λίγο είναι Χριστούγεννα. Μαντέψτε ποια είναι η ερώτηση που οι γιαγιάδες, παππούδες, νονές, θείες μου κάνουν πιο συχνά... Τι δώρο να πάρω στο παιδί; Τι παιχνιδάκι να του πάρω; Και δεν ξέρω τι να απαντήσω! Είναι και ο Νικόλας αλλά και η Αγνή, σε μια ηλικία που είναι δύσκολο να βρεις κάτι που να τους τραβήξει το ενδιαφέρον αλλά να είναι και δημιουργικό!
Μάζεψα λοιπόν μερικά παιχνίδια που νομίζω θα άρεσαν στον Νικόλα και ζητώ και την βοήθεια σας για να μου πείτε, με ποια παιχνίδια ευχαριστήθηκαν να παίζουν τα μικρά σας.
                           
                              

                              


Ποια παιχνίδια θα προτείνατε ανεπιφύλακτα να αγοράσει κάποιος; Ας κάνουμε μια λίστα! Τώρα στις γιορτές σίγουρα θα μας φανεί χρήσιμη!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...