Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2013

22 Xmas Countdown - Χριστουγεννιάτικες Κάρτες


22 μέρες μένουν μέχρι τα Χριστούγεννα και νομίζω πως πρέπει να βιαστούμε και να στείλουμε τις Χριστουγεννιάτικες κάρτες μας σε όσους συγγενείς και φίλους μένουν μακριά.
Αυτές τις μέρες τα ταχυδρομεία  είναι γεμάτα! Οι ταχυδρόμοι τρέχουν να διανείμουν τις Χριστουγεννιάτικες ευχές από πόρτα σε πόρτα, δίνοντας χαρά και χαμόγελο στους παραλήπτες τους.

Από μικρό παιδί θυμάμαι να φτάνουν Χριστουγεννιάτικες κάρτες στο σπίτι από συγγενείς στην Αυστραλία, την Αμερική ή από φίλους Άγγλους (ποιούς άλλους!) που είχαμε γνωρίσει το καλοκαίρι στην Κεφαλονιά. Άνοιγα τους φακέλους με λαχτάρα και στόλιζα πιο μπροστά αυτές που ήταν πιο φανταχτερές, γυαλιστερές και παιχνιδιάρικες.

Μάλιστα, μια χρονιά, κάπου στα 16 θα ήμουν τότε, έφτιαξα τις χριστουγεννιάτικες κάρτες μόνη μου, όχι μόνη μου ακριβώς γιατί είχα την πολύτιμη βοήθεια από τις 3 ξαδερφούλες μου (6-7 θα ήταν εκείνες τότε). Ακόμα θυμόμαστε πόσο όμορφα περάσαμε κατά τη διάρκεια της κατασκευής τους.

Αυτή τη συνήθεια της ανταλλαγής ευχητήριων καρτών την κρατάω και εγώ με τους δικούς μου φίλους, αυτούς που βρίσκονται κυρίως μακριά. Μπορεί να μιλάμε στο τηλέφωνο, αλλά νομίζω ότι το να στείλεις μια κάρτα με ευχές είναι σαν να στέλνεις κάτι πιο θερμό, πιο προσωπικό.

Πέρυσι, που η Αγνή ήταν ακόμα 11 μηνών, την είχα ντύσει με τη στολή του Άι Βασίλη και την είχα φωτογραφίσει με Χριστουγεννιάτικο φόντο. (Βέβαια στις 50 φωτογραφίες καταφέραμε να έχουμε και μια να μας κάνει!). Την έδωσα σε ένα γνωστό φωτογράφο και μου την τύπωσε βάζοντας Χριστουγεννιάτικο πλαίσιο. 
 



Την κόλλησα μετά σε χαρτόνι διπλωμένο σαν κάρτα και έτοιμη η Χριστουγεννιάτικη κάρτα μας! 

Το ίδιο θα κάνω και φέτος!

Εδώ σας παρουσιάζω δύο κάρτες που έφτιαξα φέτος εμπνευσμένη από το Pretty party ideas της Δώρας. Βέβαια, καμία σχέση αλλά εγώ τη χαρά της σημιουργίας την ένιωσα!




Στο διαδίκτυο θα βρείτε πάρα πολλές και εύκολες ιδέες για Χριστουγεννιάτικες κάρτες. Δεν μένει παρά να πάρετε τα ψαλίδια σας και τα χαρτόνια σας και να φτιάξετε τις δικές σας Χριστουγεννιάτικες κάρτες.

Τι λέτε; 
Εσείς θα στείλετε;

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...