Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

13 Xmas Countdown - DIY Χάρτινα Αστέρια και Χιονονιφάδες


Μένουν μόνο 13 μέρες για τα Χριστούγεννα και νομίζω πως τώρα έφτασε η στιγμή να σας δείξω πως έφτιαξα τις χιονιφάδες που στόλισε η Μαργαρίτα στα περισυνά και τα φετινά γενέθλια του Νικόλα. Βέβαια επειδή είναι στις 5 Δεκεμβρίου και έτσι κι αλλιώς όλοι είμαστε μέσα στο κλίμα των Χριστουγέννων, η διακόσμηση απαιτεί να είναι Χριστουγεννιάτικη. 

Και επειδή σας έχουμε υποσχεθεί αυτήν την ανάρτηση πολύ πολύ καιρό πριν, θα σας δείξω μαζί και τα αστέρια που έφτιαξα και στόλισα στο δωμάτιο της Αγνής φέτος. Την κατασκευή τους θα τη βρείτε σε μια προηγούμενη ανάρτηση μου.


Τις περισινές χιονονιφάδες τις έφτιαξα βάση αυτών των tutorials 1 και 2.


Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες για κάθε φάση της κατασκευής αφού φαίνονται στις επόμενες φωτογραφίες βήμα βήμα.
 

Μπορεί ίσως να σας βοηθήσει αυτό το πατρόν για να κόψετε όπου χρειάζεται.

Εγώ τις χιονονιφάδες αυτές τις σύνθεσα σαν γιρλάντα, και μάλιστα ενδιάμεσα έβαλα τα μεμονωμένα μέρη της.



Πέρυσι αυτές οι χιονονυφάδες είχαν την τιμητική τους.
Με το που τις είχα δει, τις είχα λατρέψει!
Είχα φτιάξει για το σπίτι μου ... για τη μαμά μου... για τη Μαργαρίτα. είχα φτιάξει σε μια άλλη φίλη που μου ζήτησε... Σας λέω είχα πάρει φόρα και έφτιαχνα!

Εσείς με τι χειροτεχνίες καταπιαστήκατε φέτος;

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...