Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

21 Xmas Countdown - Στολισμός σπιτιού




Έχω στολίσει εδώ και μια εβδομάδα το δεντράκι μου και μέχρι το τέλος της εβδομάδας αυτής όλο και κάτι θα προσθέτω. Το σπίτι τα Χριστούγεννα είναι τόσο ζεστό και γεμάτο που σε φωνάζει να μείνεις μέσα, να χουχουλιάσεις και να μην πας το πρωί στην δουλειά!
Καλως ήρθατε στο σπιτάκι μας λοιπόν! Να σας ξεναγήσω καλέ!
Το δέντρο είναι το must όλων των σπιτιών τα Χριστούγεννα! Εμάς είναι λίγο μικρό και έτσι το έχουμε ανεβάσει πάνω στο τραπεζάκι για να του δώσουμε ύψος. Επέλεξα λευκό με κόκκινα στολίδια αλλά δεν θα έλεγα όχι και σε ένα πράσινο! Του χρόνου!

Στα ράφια του σαλονιού έχουν μπει, χιονάνθρωποι, φαναράκια και κεριά. Και φυσικά τα ανάβουμε σε κάθε ευκαιρία. Μου αρέσει να τα ανάβω τα κεριά. Δίνουν μια ζεστασιά. Δυστυχώς αρέσουν και στον μικρό, που σκαρφαλώνει να τα πιάσει! Οπότε τα ανάβουμε αφού κοιμηθεί!!! DVD κεριά ριχτάρι και καναπές!!!

Στην τραπεζαρία έχω τα μπισκότα και τα μελομακάρονα. Τι δεν τα βλέπετε; Είναι επειδή ψήνονται βρε κορίτσια! Θα σας τα δείξω σύντομα μην ανησυχείτε! Μαζί με την συνταγή από τον ζαχαροπλάστη μπαμπά μου!!!!
Τα κόκκινα αστέρια τα έφτιαξε η Νίκη με τα χεράκια της και μου τα έκανε δώρο. Δεν είναι υπέροχα;

Το τζάκι!!! Το αγαπώ το τζάκι. Μου αρέσει η ζεστασιά του, η μυρωδιά του, τα πάντα του! Ακόμα και όταν καπνίζει και γεμίζουμε καπνούς ακόμη και τότε μου αρέσει:) Το στόλισα λοιπόν και μου κρατάει παρέα!

Τέλος έβαλα Χριστουγεννιάτικα αυτοκόλλητα στην είσοδο του σπιτιού και έτσι όλοι στην πολυκατοικία ξέρουν ότι είναι μια Xmas Addict στον 5ο!

Βλέπω τα σπίτια όλων των μπλογκοσπιτιών που ανέβασαν φωτογραφίες και έχω να πω ότι μου αρέσουν όλα! Μα γίνεται να μην σου αρέσει ένα Χριστουγεννιάτικο σπίτι, φροντισμένο από την νοικοκυρά του; Τι γίνεται λοιπόν; Υπάρχει ακόμη κόσμος που δεν έχει στολίσει;


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...