Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2016

To Μάτι του Agamotto



Υπάρχουν φορές που θα θέλατε να μπορούσατε να γυρίσετε τον χρόνο πίσω;
Και δεν μιλάω για τις φορές που σας έπεσε λίγο παραπάνω αλάτι στα μπισκότα ή για τις φορές που κάψατε το φαγητό.
Μιλάω για πράγματα που σας "στοιχειώνουν". Που έχουν αφήσει μαύρα σημαδάκια στην καρδιά σας.

Είδα τις προάλλες το Doctor Strange. Αυτός λοιπόν είχε το Μάτι του Agamotto. Με αυτό μπορούσε να γυρίσει τον χρόνο πίσω και να αλλάξει πράγματα.

Αν και είμαι άνθρωπος που λέω την λέξη "ΠΟΤΕ", συχνά. Και είμαι και στριμμένη και νευρόσπαστο. Παρόλα αυτά δεν είμαι του "Αν γυρνούσα τον χρόνο πίσω, θα έκανα ξανά τα ίδια".
Ναι, μάλλον θα έκανα τα περισσότερα ίδια. Αλλά θα άλλαζα κάποια σίγουρα. Θα ήθελα πολύ το Μάτι του Agamotto, για να μην είχα ανοίξει το στόμα μου, κάποτε.
Για να είχα πει όχι μια άλλη φορά. Για να κρατούσα κάποια πράγματα για τον εαυτό μου μια άλλη.

Και όλα αυτά μου ήρθαν από μια παιδική ζωγραφία που είδα κάπου. Τι να σας εξηγώ...
Και όταν την είδα σκεφτόμουν ότι θα μπορούσα να έχω και εγώ μια τέτοια ζωγραφιά, κρεμασμένη δίπλα στου Νικόλα μου.

Τι να κάνουμε... Όπως διάβασα σήμερα από την Κατερίνα, σημασία έχει "Να μετρώ όλα αυτά που μπορώ να κάνω. Που μπορώ να δω. Που μπορώ να νιώσω. Που μπορώ να προσφέρω. Που μπορώ να έχω...
Μπορεί να μην μπορώ να έχω πάντα πολλά, ή όλα αυτά που θέλω, μα σαν τα έχω τα εκτιμώ διπλά...".

Εσείς θα γυρίζατε τον χρόνο πίσω;
Ωραία ταινία πάντως. Μου άρεσε πολύ!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...