Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2016

Ακόμη εδώ... και Craft party


ΜΠΑΜ!!!!!

Σας τρόμαξα; Πρέπει να σας τρόμαξα. Τόσο καιρό που έχει να γραφτεί κάτι σε τούτο εδώ το μπλογκάκι έχει αραχνιάσει. Έχει γίνει spooky! Το ΜΠΑΜ μου, πρέπει να έπεσε σαν κέρμα μέσα σε άδειο πηγάδι. Πρέπει να έκανε ηχώ!
Έχει μείνει άραγε κανένας εδώ για να τρομάξω ή όχι;

Η ανάρτηση αυτή δεν είναι ανάρτηση come back. Είναι ανάρτηση του τύπου είδα φως και μπήκα.
Είναι ανάρτηση του τύπου είδα κάτι παλιές και νέες co-bloggers και τσαφ άρχισε να σιγοκαίει λίγο η φλόγα του blogging.

Ήταν μεσοβδόμαδα που πάτησα το Going, και Κυριακή που έψαχνα 20 λεπτά να παρκάρω, γύρω από το πανέμορφο Terra Delicia.

Και επιτέλους έφτασα και μπήκα μέσα σε ένα ζεστό περιβάλλον, στο οποίο οι C2 Magazine bloggers, είχαν βάλει τα δυνατά τους!





Είχαν κρεμάσει μπαλόνια, κόψει banners, ετοιμάσει σουπλά, μπλοκ σημειώσεων, κονκάρδες, σακούλες με δώρα, γλυκά, αλμυρά. Όλα προσεγμένα μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια! 


Και όλα αυτά για εμάς! Δεν είναι φοβερό; Να σε καλούν κάπου και να νοιώθεις τόσο ευπρόσδεκτος. Να βλέπεις να έχουν ετοιμάσει τόσα για εσένα.
Και το εκτιμάς. Εγώ το εκτίμησα κορίτσια και σας ευχαριστώ. Το έχετε πάει σε άλλο επίπεδο. Ψηλό!



Και δεν πήρα μόνο δώρα. Έμαθα κιόλας. Έμαθα πως να διακοσμώ μια ποδιά με χρώματα. Έμαθα πως να χρησιμοποιώ την ζαχαρόπαστα. Και επίσης χάρηκε και η μαμά μου.



Γιατί ως καλή κόρη - ακαμάτρα που δεν φοράει ποδιές - μόλις πήγα να παραλάβω τα παιδιά που μου κράταγε τόση ώρα και της χάρισα την ποδιά! Και δεν ξέρετε πως χάρηκε η κυρα Βούλα! Δεν σας πειράζει που την έδωσα ε;

Και πήρα και κάτι άλλο, ενέργεια! Θετική ενέργεια! Πήγα σπίτι τόσο κεφάτη και ορεξάτη, που εκτός του ότι συμμάζεψα, έφτιαξα φοβερά κουλουράκια και στόλισα και Χριστουγεννιάτικο δέντρο!
Ναι από τώρα. Με παρακαλούσε καιρό ο γιος μου. Δέχτηκα πιέσεις. Εγώ δεν ήθελα καθόλου(ΝΟΤ!) :)
Όσο για τα μπισκότα... τα καλύτερα ever που έχω φτιάξει. Αν ήμουν πριν 2 χρόνια, θα σας έλεγα ότι σε λίγες μέρες θα ακολουθήσει ανάρτηση. Τώρα απλά θα σας παραπέμψω στο link και βλέπουμε για ανάρτηση:)


Εις το επανιδειν κορίτσια. Τα λέμε στο επόμενο craft party ελπίζω!


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...