Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016

Elf on the Shelf: Η παράδοση συνεχίζεται!

Έφτασε... έφτασε!!!
Είναι στο σαλόνι και περιμένει να ξυπνήσει η Αγνή να της κάνει έκπληξη... γιούπιιιιι
 
Της έχει και γράμμα!!!
 
Αγαπητή Αγνή,

Είμαι ο Άγιος Βασίλης από το Βόρειο Πόλο και αυτός είναι ο Elf-ούλης ο βοηθός μου για τις ημέρες των Χριστουγέννων. Τον θυμάσαι;
Πέρυσι είχε περάσει φανταστικά στο σπίτι σου και μου ζήτησε να έρθει πάλι σε εσένα. Η αποστολή του είναι να σε προσέχει και να μου λέει τι κάνεις κάθε μέρα. Θα πρέπει να είσαι καλό παιδί γιατί θα μείνει μαζί σου μέχρι τα Χριστούγεννα. Είμαι σίγουρος ότι θα περάσετε πολύ ωραία!
Θα θυμάσαι βέβαια και τις σκανδαλιές του! Είναι πολύ πειραχτήρι. Του αρέσει να κάνει ακόμα πλάκες και να σε κάνει να διασκεδάζεις μαζί του. Όμως δεν πρέπει να τον αγγίζεις, γιατί θα χάσει τη μαγεία του και θα επιστρέψει πίσω στο εργαστήρι μου.
Να περάσετε ωραία και είμαι σίγουρος ότι θα μου λέει μόνο καλά πράγματα για σένα!

Με αγάπη,
Άγιος Βασίλης
 

Όπως και πέρυσι φτιάξαμε ημερολόγιο με τις σκανδαλιές του για να μην ξεμείνει η μάνα από ιδέες... Το φετεινό μας ημερολόγιο είναι εδώ!


Το δικό σας ξωτικό έφτασε;





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...