Τρίτη 21 Απριλίου 2015

Μαργαρίτα: My secret bunny is ... Κυριακή στο σπίτι

Οι ανταλλαγές δώρων με τους διαδικτυακούς μας φίλους είναι πλέον θεσμός. Ένας θεσμός που ξεκίνησε τα Χριστούγεννα και συνεχίστηκε το Πάσχα από την Ζήνα από το EfZin. Εύχομαι να έχει για πολύ καιρό ακόμη την όρεξη και τον χρόνο να διοργανώνει τόσο αποτελεσματικά τέτοιες ανταλλαγές.
Όπως λοιπόν και τα Χριστούγεννα έτσι και τώρα το Πάσχα η ανυπομονησία μου να λάβω το δωρο μου ήταν μεγάλη. 
Όταν το πήρα στα χέρια μου το κουνούσα δεξιά αριστερά μπας και μαντέψω τι είναι πριν το ανοίξω. 
Η αγαπημένη Κατερίνα από το Κυριακή στο σπίτι, γνωστή χρυσοχέρα ( αν δεν την γνωρίζετε σπεύσατε να την γνωρίσετε) είχε ετοιμάσει για εμένα ένα ξεχωριστό χειροποίητο πασχαλινό διακοσμητικό απο ξύλο.


Τι ωραία η μυρωδιά του ξύλου αλήθεια!
Το έχει ζωγραφίσει στο χέρι με αγαπημένα χρώματα και ταίριαξε κουτί με την υπόλοιπη διακόσμηση. Η αλήθεια είναι ότι το Πάσχα πέρασε αλλά δεν μου κάνει καρδιά να το βγάλω...
Κατερίνα σε ευχαριστώ πολύ για τον κόπο σου. Να είσαι σίγουρη κάθε Πάσχα θα σε θυμάμαι:)
Να 'σαι καλά!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...