Τετάρτη 15 Απριλίου 2015

DIY Αστέρια origami



Καλημέρα! Χρόνια Πολλά σε όλους. Χριστός Ανέστη...

Όλα ξεκίνησαν από την άνοιξη που ανυπομονούσα να μπει. Ή αν το πάω πιο πριν όλα ξεκίνησαν από την απάντηση της Δήμητρας στο τι να βάλω στον τοίχο που ήταν το Χριστουγεννιάτικο δέντρο που μοιάζει κενό; Αστέρια μου λέει... Αστέρια λοιπόν! Μου στέλνει τον σύνδεσμο, τον δείχνω στην Νίκη και μου λέει, "Ρε συ αυτά τα είχα φτιάξει κάτι Χριστούγεννα και έχουμε και ανάρτηση στο blog μας". Άρα το ήθελε η μοίρα μου, το κάρμα μου να φτιάξω και εγώ τα αστέρια αυτά.
Οδηγίες θα βρείτε στο κολάζ από κάτω ή στην ανάρτηση της Νίκης.

Βγήκαν πολύ όμορφα και όσοι τα είδαν δεν πίστευαν ότι τα έφτιαξα εγώ, μιας και δεν με έχουν συνηθίσει να κάνω κατασκευές:)))) Αυτό είναι το ταλέντο της Νίκης! Γιατί όμως κίτρινο; Ναι είπαμε για την Άνοιξη, αλλά και για έναν άλλο λόγο. Για το φιλί. Ποιο φιλί;

via
Το φιλί του Gustav Klimt. Τον πίνακα αυτό τον χαλβαδιάζω χρόνια! Το να τον αποκτήσω σε μορφή κανονικού πίνακα είναι κάτι δύσκολο, αν αναλογιστεί κανείς το κόστος και τις άλλες προτεραιότητες που έχω. Οπότε όταν τον είδα στα ΙΚΕΑ σε εκτύπωση πάνω σε καμβά, αυτό ήταν. Έπρεπε να τον αποκτήσω. Πλέον δεν ήταν τόοοσο πολύ ακριβός για τον προϋπολογισμό μου και μετά από κάποιο καιρό τον απέκτησα! Γιούπιιιιι!

Τα αστέρια τα προτείνω ανεπιφύλακτα. Δοκιμάστε τα. Και φυσικά αυτή την άνοιξη ψηφίζω κίτρινο. Εσείς;

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...