Τετάρτη 22 Απριλίου 2015

Νίκη: My Secret Bunny is... La Camera Felice




Είμαι σίγουρη πως έχετε ακούσει για το παιχνίδι "Secret Santa" τα Χριστούγεννα. Όμως σας πήγαινε ποτέ το μυαλό ότι υπάρχει και "Secret Bunny" για το Πάσχα. Εμένα όχι. Μέχρι που είδα το email της Ζήνας, να μας καλεί να παίξουμε στο πασχαλινό της παιχνίδι "Secret Bunny". Από τον Aϊ Βασίλη ακούγαμε Ho ho ho πάνω στο έκληθρό του... ενώ τώρα ακούσματα Hop hop hop και ένα μυστικό κουνελάκι να τριγυρνά στα λιβάδια ήρθαν στο μυαλό μου!!!

Με πασχαλινή και συνάμα ανοιξιάτικη διάθεση κληθήκαμε να ανταλλάξουμε δώρα και να γίνουμε το μυστικό κουνέλι σε κάποια blogger που θα μας υποδείκνυε η Ζήνα. Ενώ την ίδια στιγμή θα λαμβάναμε δώρο κι εμείς από το δικό μας μυστικό κουνελάκι! Δώρα χειροποίητα, από τα χεράκια μας φτιαγμένα με αγάπη και μεράκι. Ε.. σε μια τέτοια πρόκληση και πρόσκληση δεν λέω ποτέ όχι.... Σκέψεις, ιδέες και το pinterest μπήκαν σε εφαρμογή προς αναζήτηση του δώρου που θα έστελνα...  Αφού ετοιμάζω και στέλνω το δικό μου δωράκι (δείτε το link στο τέλος της ανάρτησης), τσουπ ένα πακέτο φτάνει στην πόρτα μου!!! Το δικό μου μυστικό κουνελάκι είχε ετοιμάσει το δικό μου δώρο και είχε φτάσει σε μένα! Τι χαρά!

Η Αγνή παραφυλούσε να της δώσω το οκ να το ανοίξει... Δεν την κρατούσα με τίποτα...



Μια cool χειροποίητη κούκλα από τη γλυκύτατη Ειρήνη και το La CameraFelice, μπήκε στο σπιτικό μας!


Το σημείωμα πάνω της έλεγε πως είναι ένα Cool Girl with Cool Jacket. Πως δεν είχε όνομα οπότε έπρεπε να της βρούμε εμείς ένα και πως ήταν διατεθειμένη να μας δανείσει το cool jacket της και να γίνουμε φίλες! Μα τι cool girl είναι αυτό!!!


Δεκάδες πολύχρωμες καρδούλες , πεταλουδίτσες και αστεράκια ήταν κλεισμένα μέσα στο τσαντάκι...


έπρεπε λοιπόν να της βρούμε όνομα... Η Αγνή προτείνει Ειρήνα... μεσα σε 2 λεπτά μου το αλλάζει σε Χριστίνα και σε 5 λεπτά κατέλήξε στο Σοφία! Εκεί κλείσαμε!!! Ένα Cool Girl που το έλεγαν Σοφία!

 Αφού της έκανε η Αγνή μπαλέτο για να δει την ευλυγισία της...

Της έδωσε να πιεί νερό...


Πρόβαρε το cool jacket της...


 και την πήρε πολλές πολλές αγκαλιές... έγινε η καλύτερή της κούκλα (μετά της Hallo Kittούλες της, προσοχή!)


Ειρήνη, απ' ότι κατάλαβες η κούκλα σου είναι σε πολύ καλά χέρια! Έχει βρει ένα φιλόξενο σπιτικό και μια ζεστή αγκαλιά που θα τη φροντίζουν και θα την αγαπούν! 
Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για το δώρο σου. Πραγματικά η κούκλα σου είναι πανέμορφη, καλοφτιαγμένη και φροντισμένη. Να είσαι καλά και πάντα να φτιάχνεις όμορφες παιδικές δημιουργίες που ξεχωρίζουν και χαρίζουν χαμόγελα! Να είσαι καλά!  

Ζηνάκι, σε ευχαριστώ πολύ που μου έδωσες τη χαρά να συμμετέχω στο "Secret Bunny" σου και εύχομαι να συνεχίσεις να διοργανώνεις bloger-games κάθε χρόνο με την ίδια επιτυχία.

Την Ειρήνη και τις δημιουργίες της στο La Camera Felice μπορείτε να δείτε στο Site της εδώ, στο μαγαζάκι της στο Etsy εδώ και στο Facebook εδώ.
Την αγαπημένη και ταλαντούχα Ζίνα, με τις υπέροχες δημιουργίες της μπορείτε να βρείτε στο blog της Ef Zin, στο μαγαζάκι της στο Etsy εδώ και στο Facebook εδώ.

 
Υ.Γ. Για να δείτε τη δική μου συμμετοχή στο παιχνίδι ως μυστική κουνελίτσα, επισκεφτείτε τη Δήμητρα στο DecorAsylum.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...