Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013

Λόγοι που μια μαμά φτάνει πάντα καθυστερημένη


Αν καμία φορά καθυστερούσα στα ραντεβού μου, τώρα που έγινα μαμά, η καθυστέρηση είναι σχεδόν σίγουρη... Αλλά καλοί μου φίλοι και συγγενείς, που με περιμένετε κάθε φορά να έρθω, συγχωρέστε με! Υπάρχουν όχι ένας αλλά πολλοί λόγοι που πλέον είμαι σχεδόν πάντα αργοπορημένη!
Να προσπάθησα να τους μαζέψω σε αυτή την ανάρτηση και οι άλλες-οι μαμάδες μπαμπάδες, που διαβάζουν θα με καταλάβουν και θα βρουν ακόμη περισσότερους λόγους.
Είναι σαν να ακούω την κουμπάρα-φίλη μου Όλγα να λέει τώρα "Τότε να πας να κάνεις παρέα με τις φίλες σου τις μαμάδες!". Αχ...κάποτε αργούσα, γιατί, δεν έστρωναν καλά τα μαλλιά ή επειδή
δεν είχε χτυπήσει το ξυπνητήρι ή επειδή είχε τρελή κίνηση. Τώρα πια τα πράγματα άλλαξαν. Τώρα αργώ γιατί,

  1. Ο Νικόλας έκανε κακά, την στιγμή που καλούσα το ασανσέρ.
  2. Δεν έβρισκα το σετ από καμία μικροσκοπική κάλτσα.
  3. Δεν μπορούσα να βρω τα κλειδιά μου...που τελικά ήταν στην τσάντα μου.
  4. Δεν μπορούσα να βρω τα γυαλιά μου... που τελικά ήταν στο κεφάλι μου.
  5. Δεν μπορούσα να βρω το τηλεκοντρόλ για να κλείσω το κλιματιστικό γιατί ο Νικόλας λατρεύει να το κρύβει-κοπανάει.
  6. Ο Νικόλας, ήθελε να πατήσουμε ΟΛΑ τα κουμπιά του ασανσέρ, με αποτέλεσμα να σταματήσουμε σε τέσσερις ορόφους.
  7. Ο Νικόλας θέλει να πιει νερό λίγο πριν φύγουμε, από το πλαστικό ποτήρι και όχι με το καλαμάκι, με αποτέλεσμα να γίνει μούσκεμα, να αλλάζουμε ρούχα και να σφουγγαρίζω.
  8. Ο Νικόλας θέλει να πιει νερό  λίγο πριν φύγουμε, από το γυάλινο ποτήρι και όχι με το πλαστικό, με αποτέλεσμα να σπάσει, να γίνει μούσκεμα, να αλλάζουμε ρούχα και να σφουγγαρίζω.
  9. Ο Νικόλας θέλει να βάλει τα παπούτσια με τα κορδόνια σαν τον μπαμπά, οπότε αποφάσισε να ακινητοποιήσει τα κάτω άκρα του μέχρι να του κάνω το χατήρι.
  10. Πρέπει πριν φύγω να σιγουρευτώ ότι έχω πάρει, πάνες, αλλαξιά, πιπίλα, μπισκότα, παιχνίδι και νερό, όπου σχεδόν πάντα φεύγω από το σπίτι έχοντας ξεχάσει σχεδόν τα μισά.
Οπότε, πιστεύω ότι είμαι δικαιολογημένη που καμιά φορά είμαι αργοπορημένη. Το υπόσχομαι δεν θα το κάνω συχνά και όσο περνάει ο καιρός θα βελτιώνομαι. Ή απλά η λίστα με τους 10 λόγους θα μεγαλώσει! 
Τι λέτε εσείς οι πιο έμπειροι γονείς;

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...