Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013

Συνταγή: Πολύχρωμα μακαρόνια

Σε προηγούμενη ανάρτηση σας υποσχέθηκα τη συνταγή για τα πολύχρωμα μακαρόνια. Επανήλθα λοιπόν, για να εκπληρώσω την υπόσχεσή μου.
Την έκανα και εγώ και πραγματικά ήταν πανεύκολη.

Θα χρειαστούμε:
  • Σακουλάκια που κλείνουν με φερμουάρ
  • Οινόπνευμα
  • Χρώματα ζαχαροπλαστικής
  • Μακαρόνια σε διάφορα σχέδια
1. Βάζουμε οινόπνευμα και χρώμα ζαχαροπλαστικής στα σακουλάκια και το αναμειγνύουμε καλά - Η αρχική συνταγή έλεγε να βάλουμε τόσο οινόπνευμά όσο να καλύψουμε πλήρως τα μακαρόνια. Εγώ έβαλα πολύ λιγότερο. Περίπου 1/3 με 1/2 από ένα φλιτζανάκι σε κάθε σακουλάκι και έβαψαν μια χαρά.


2. Ρίχνουμε τα μακαρόνια μέσα στα σακουλάκια. Κλείνουμε το φερμουάρ και κουνάμε τα σακουλάκια για να πάει το χρώμα σε όλα τα μακαρόνια. - Όσο περισσότερο χρώμα βάλετε και όσο περισσότερο αφήσετε τα μακαρόνια να μουσκέψουν τόσο πιο έντονα θα χρωματιστούν. Εγώ τα άφησα περίπου 15 λεπτά και νομίζω ήταν αρκετό.
3. Έπειτα βγάζουμε τα μακαρόνια από τα σακουλάκια και τα αφήνουμε να στεγνώσουν - Στην αρχή τα έβαλα σε ένα πιάτο αλλά δεν έβλεπα να στεγνώνουν οπότε τα έβαλα σε μια χαρτοσακούλα. Η σακούλα απορρόφησε το οινόπνευμα και τα μακαρόνια μου άρχισαν να στεγνώνουν αμέσως.

4. Ανά μια ώρα τα κουνάμε για να μην κολλήσουν.

Αυτό ήταν!


Tips:

Αν δεν έχετε πολλά διαφορετικά χρώματα ζαχαροπλαστικής μπορείτε να αναμείξετε δύο χρώματα και να φτιάξετε ένα άλλο χρώμα.

Καλύτερα να χρησιμοποιήσετε σταγόνες χρώματος σε υγρή μορφή. Εγώ που είχα πάστα δεν διαλύθηκε καλά και κάποια σημεία στα μακαρόνια ήταν πολύ έντονα. Την επόμενη φορά θα διαλύσω την πάστα στο οινόπνευμα και μετά θα την ρίξω μέσα στο σακουλάκι.

Πως σας φαίνεται;
Αν το φτιάξετε, πείτε μου τις εντυπώσεις σας...


Πηγή: simplyradian


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...