Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

Βραβείο από το sk epiloges

Αργήσαμε λίγο να αναρτήσουμε το νέο βραβείο που μας χάρισε η Κατερίνα με το skepiloges αλλά θα του δώσουμε όλο το χρόνο που απαιτεί για να παίξουμε με τους όρους του!
 
Σε ευχαριστούμε πολύ Κατερίνα που μας διαβάζεις και βέβαια που μας επέλεξες να μας δώσεις το βραβείο.

Αρχικά, θα πρέπει να πούμε, γιατί είμαι σίγουρη ότι έτσι νιώθει και η Μαργαρίτα, ότι το mommy wiki μας έχει χαρίσει αρκετές όμορφες και ιδιαίτερες στιγμές, νέους φίλους και νέα θέματα προς συζήτηση. Κάθε νέο μέλος, κάθε νέο σχόλιο και πόσο μάλλον ένα ακόμα βραβείο μας χαροποιεί και μας κάνει να λέμε πόσο καλά κάναμε και ξεκινήσαμε το blog μας.

Οι όροι είναι γνωστοί! Να πούμε 11 πραγματα για εμάς και να παραδώσουμε το βραβείο σε 11 ιστολόγια.

Ξεκινάμε με τα 11 πράγματα για εμάς. όπως και την άλλη φορά... 5 η Μαργαρίτα, 5 εγώ και 1 θα μοιραστούν ο Νικόλας και η Αγνή... Τι έξω θα τους αφήναμε;

Μαργαρίτα:
  1.  Μπορώ να φτιάξω το καζανάκι, μπορώ να αλλάξω λάμπες, μπορώ να μαστορέψω, μπορώ να καθαρίσω την τουαλέτα με τα γυμνά μου χέρια, αυτό που δεν μπορώ είναι το σιδέρωμα! Μισώ το σιδέρωμα. 
  2. Η πεθερά μου είναι Άγια για πολλούς λόγους. Ένας ακόμα είναι ότι μου κάνει το σίδερο! Έρχεται χωρίς καν να την καταλάβω και τσουπ! δια μαγείας βλέπω όλα τα ρούχα σιδερωμένα! Τέλειο; Είμαι γαϊδούρα ε; Έτσι μου λέει η μαμά μου:) χιχιχι
  3. Δεν μπορώ να κάνω δίαιτα και πρέπει:( Έχω ξεκινήσει 2 φορές τους τελευταίους μήνες και τζίφος. Την κόβω. Τώρα ξεκίνησε και ο άντρας μου... Λέτε να τα καταφέρουμε αυτή την φορά;
  4. Θέλω δεύτερο παιδί. Μου την σπάει που με σταματάει το οικονομικό. Μου την σπάει που δεν μπορώ να πάρω το εξάμηνο και σε δυο μήνες θα πρέπει να το αφήσω. Μου την σπάει που αν το αποφασίσω, θα πρέπει να αλλάξω γιατρό, να γεννήσω στο δημόσιο (εντάξει αυτό δεν είναι απαραιτήτως κακό), θα πρέπει να σκέφτομαι το κάθε ευρώ...
  5. Θέλω να πάω τον Νικόλα παιδικό σταθμό. Θα τον πάρουν στο δημόσιο; Μακάρι να μπορούσα να τον στείλω στον ιδιωτικό:( Θα αντεπεξέλθει στο δημόσιο;
Νίκη:
  1. Τελευταία δεν μαγειρεύω συχνά. Δεν ξέρω πως καταφέρνουμε και τρώμε... ή μαλλον ξέρω... τη λύση τη δίνει η μαμά μου! Πάντα ήμουν πολύ τακτική στο μαγείρεμα. Αλήθεια σας λέω! Με τον άντρα μου έχουμε παραγγείλει φαγητό στο σπίτι 2-3 φορές στα 10 χρόνια που είμαστε μαζί. Απλά τώρα που καθημερινά η μικρή μου Αγνή πάει στη γιαγιά της... επιστρέφει με φαγητό για τη μαμά και τον μπαμπά!
  2. Μέσα στο σπίτι ακούμε συνέχεια μουσική. Είναι μια συνήθεια που την ξεκίνησε η Αγνή. Με το που ξυπνάει μας δείχνει το ραδιόφωνο... έτσι ακούμε είτε ράδιο, είτε παιδικά τραγουδάκια. ΟΛΗ μέρα!
  3. Κάθε μέρα καμαρώνω την Αγνή μου καθώς μεγαλώνει και νιώθω ότι την αγαπάω καθε μέρα και πιο πολύ!
  4. Κάτι με έχει πιάσει με την Συναισθηματική Νοημοσύνη και τη Συναισθηματική Αγωγή. Ψάχνω στο διαδίκτυο... διαβάζω. Ε... σύντομα θα δείτε αναρτήσεις επί του θέματος.
  5. Άντε και το πέμπτο... με δυσκολεύει αλλά θα το βρω... αχ... έλα... Λοιπόν! Θέλω διακοπές... να μου πεις ποιός δεν θέλει; Εγώ θέλω να πάω στην Κεφαλονιά... να αλλάξω παραστάσεις. Να πάω με την Αγνή βόλτες στην θάλασσα, να πετάξουμε πέτρες, να δούμε τον ανοιχτό ουρανό, να πάμε στη λίμνη με τις πάπιες και να τις ταίσουμε, να κόψουμε λουλούδια, να κάνουμε ποδήλατο, κούνιες... κι άλλα τόσα!!!!!!!!
Αγνή: Με το που έμαθε να περπατάει... δεν τη σταματάει τίποτα και κανένας!
Νικόλας: Με το που έμαθε να μιλάει δεν τον σταματάει κανένας!

Και το βραβείο θα πάρει το bloggo-δρόμο του για (εδώ ξεκινάνε τα δύσκολα...):

Τη Νατάσσα με το Izy (easy) Peasy Ideas
Την Ερμιόνη με το The one with all the tastes
Τη Φωτεινή με το Little Treasures
Τη Μαρία με το Parentsland
Τη Θεανώ με το Mammy on line
Την Εβίτα με το Φτιάχνω κάτι
Τη Δήμητρα με το For My Friends 
Την Αλεξάνδρα με το Craftland
Τη Μάρθα με το Γίναμε Μαμά και Μπαμπάς
Τις Kathy και Callie με το Ανθομέλι
Τη Λίνα με το Motherhood for dummies

Συγχαρητήρια σε όλες σας!

Τέλεια... τελειώσαμε και με αυτό το βραδειάκι μας!
 



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...