Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

Πρώτες ατάκες Νικόλα

Επιτέλους, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ήρθε η ώρα να γράψω σαν άλλη μια χαζομαμά blogger τις ατάκες του μικρού μου! Ξέρω δεν είναι πρωτότυπο αλλά το περίμενα πως και πως! Νικόλα μου σαν μεγαλώσεις εύχομαι να τις διαβάζεις και να καταλαβαίνεις ότι είσαι η χαρά της ζωής μας.
Νικούλα θα με συγχωρέσεις που στο κοινό μας bloggάκι θα έχω μια σελιδούλα dedicated στον Νικόλα ε; Σε λίγο καιρό θα φτιάξουμε και της Αγνούλας:)

Ξεκινάμε!



Βρίσκει κάτω  ένα λαστιχάκι για τα μαλλιά μου και έρχεται βολίδα να μου το δώσει!
- Τι Νικόλα μου; 
- Μαμά να! Μαλλιά! Και μου τραβάει τα μαλλιά:)
- Αααα κοίτα Νικόλα μου τι όμορφη που θα γίνω τώρα, και πιάνω τα μαλλιά μου κοτσίδα.
- Νονά!
- Τι νονά καλέ; Η νονά είναι όμορφη;
- Ναιιι
- Η μαμά δεν είναι όμορφη;
- Όχι! Νονά!
- Γιατί παιδί μου εγώ τι έχω; Δεν είμαι εγώ όμορφη;
- (Νευριασμένα) ΟΧΙ Νονά!
Παίρνω τηλ. την νονά να της το πω. Της το λέω και τον βάζω στο τηλ. να το επαναλάβει
- Είναι όμορφη η μαμά; (Περιμένει η νονά στην άλλη γραμμή, όλο ανυπομονησία, να ακούσει αυτό που της είπα)
- Όχι μπαμπάς!
.................

Βλέπω την σειρά μου στην τηλεόραση και έρχεται ο Νικόλας.
- Μαμά, ατός (αυτός) κακόςςςς (ο δολοφόνος από ένα επεισόδιο mentalist)
Λίγη ώρα μετά σκοτώνουν τον δολοφόνο. (Τι αφήνω και βλέπει το παιδί μου...)
- Μαμά, ατός πάαειιιιιιιι

Κλείνουμε την τηλεόραση και πάμε για ύπνο. Εγώ αρχίζω να του τραγουδάω μουρμουρίζοντας και κάποια στιγμή σταματάω.
- Μαμά, ταγούδα! (τραγούδα)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...